  • 1. Data: 2018-01-06 16:03:04
    Temat: ssd
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    Widzieli artykuł o tym, że dane z ssd trzymanego bez prądu potrafia zniknąć?

  • 2. Data: 2018-01-06 17:47:41
    Temat: Re: ssd
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 6 Jan 2018 16:03:04 +0100, denat 'POPIS/EU napisał(a):

    > Widzieli artykuł o tym, że dane z ssd trzymanego bez prądu potrafia zniknąć?

    Noooo...
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2018-01-06 17:51:31
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Noooo...

    "i jak to się interpretuje?" [R]

  • 4. Data: 2018-01-07 18:07:05
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2018-01-06 o 17:51, denat 'POPIS/EU pisze:

    > "i jak to się interpretuje?" [R]
    Przykład
    http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/test-wytrzy
    malosci-dyskow-ssd/strona/25318.html

  • 5. Data: 2018-01-10 19:58:49
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2018-01-06 o 16:03, denat 'POPIS/EU pisze:
    > Widzieli artykuł o tym, że dane z ssd trzymanego bez prądu potrafia
    > zniknąć?

    jak wszędzie tam gdzie są kondensatory.

    --
    @foe_pl

  • 6. Data: 2018-01-11 20:13:05
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    oczywiście europa nigdy mnie nie uznała,
    jednakowoż sądzę, że Szanowny Kolega błądzi...

    na kondensatorach były epromy i te trzymały 20 lat...

    flash to już chuj wie co tam realnie wsadzili, w epromach nigdy nie
    zdarzyło się tak, że nagle cała zawartość flasha znika...