  • 1. Data: 2010-06-29 20:52:31
    Temat: strona intro+przekierowanie i opisy strony
    Od: "bart" <n...@g...pl>

    Witajcie
    Mam taką stronę www.planogrod.pl Ma ona zrobione proste intro w którym jest
    przekierowanie po 3 sek do stron dalszych. Google widzi w opisie strony tekst
    tych stron ja jednak chciałbym by widział opisy strony które są napisane na
    stronie intro. Jednym słowem nie chce by google je jakby przeskakiwało i
    pokazywało teksty stron.Mam nadzieję że jasno to opisałem. Czy jest jakiś
    sposób by to osiągnąć? Dodam że nie ja kodowałem tą stronę i nie jestem żadnym
    webmasterem ale może z czyjąś pomocą uda mi się osiągnąć mój cel.
    Dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2010-06-29 21:50:26
    Temat: Re: strona intro+przekierowanie i opisy strony
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Tue, 29 Jun 2010 21:52:31 +0100, bart <n...@g...pl> wrote:

> [...]
    > żadnym
    > webmasterem ale może z czyjąś pomocą uda mi się osiągnąć mój cel.

    Jeśli interesuje cię pozycja w Google (lub cokolwiek poza ego właściciela
    strony) -- wywal intro.

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");

  • 3. Data: 2010-06-29 21:57:16
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    czerwiec roku pamiętnego 2010, prawdopodobnie 29. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) bart:

> [...]
    > nie ja kodowałem tą stronę i nie jestem żadnym webmasterem ale może z
    > czyjąś pomocą uda mi się osiągnąć mój cel. Dziękuję za pomoc.

    Odnoszę wrażenie że już o to pytałeś -- jakieś 2 miesiące temu.
    <http://tnij.org/heyj>

    Jeżeli to nie Ty, to i tak przyjrzyj się tamtemu wątkowi, z naciskiem
    na czwartą wypowiedź.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 4. Data: 2010-07-01 10:42:25
    Od: "bart " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ok ok, czyli podsumowując albo intro bez tekstu albo brak intra i jest opis
    strony i pozycja w googlu? Tak? Ewentualnie usuniecie przekierowania z intra?
    Rozumiem że nie da się w stronie intro napisać pożądany tekst ale tak by nie
    wyświetlał się a widziany był przez wyszukiwarkę?

  • 5. Data: 2010-07-01 14:07:57
    Od: Chuck <c...@c...org>

    2010-07-01 12:42, bart napisał(a):
> [...]

    > Rozumiem że nie da się w stronie intro napisać pożądany tekst ale tak by nie
    > wyświetlał się a widziany był przez wyszukiwarkę?

    Google weźmie sobie tekst z meta description.
    Tyle że musiałbyś zrezygnować z przekierowania - google traktuje takie
    przekierowanie (meta refresh) jako 301, więc strony intra nie zaindeksuje.

    --
    CZAK

  • 6. Data: 2010-07-02 09:23:20
    Od: "bart " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Chuck <c...@c...org> napisał(a):

    > Google weźmie sobie tekst z meta description.
    > Tyle że musiałbyś zrezygnować z przekierowania - google traktuje takie
    > przekierowanie (meta refresh) jako 301, więc strony intra nie zaindeksuje.

    O! Bardzo dziękuję za odpowiedź.

  • 7. Data: 2010-07-05 22:58:29
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 1 Jul 2010 10:42:25 +0000 (UTC), bart napisał(a):

> [...]
    > Rozumiem że nie da się w stronie intro napisać pożądany tekst ale tak by nie
    > wyświetlał się a widziany był przez wyszukiwarkę?

    A nie prościej pozbyć się denerwującego innych intra?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl