  • 1. Data: 2010-06-30 13:00:45
    Temat: Dziwny problem z ładowaniem stron w Firefoksie 3.6.3 i 2.6.0
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Witam

    Od jakiegoś czasu (ze 2-3 miesiące) na wielu stronach mam problem z
    ich załadowaniem. Obajwia się to tym, że ładuje się górna część strony
    (przyciski, menu itp.) i niżej już nic. Strona ładuje się w
    nieskończoność (szczegóły dalej) ale nic się już nie pojawia.
    Problem występuje zarówno w najnowszym (3.6.3) Firefoksie, jak i w
    wersji 2.6.0, w innych przeglądarkach nie sprawdzałem.

    Wygląda to tak:
    http://maciek100.boo.pl/inne/nielad1.png (70KB)
    http://maciek100.boo.pl/inne/nielad2.png (83KB)

    Linki do stron pokazanych na obrazkach:
    http://www.afterdawn.com/
    http://diyaudioprojects.com/

    Pooglądałem za pomocą dodatków HttpFox i Firebug co się dzieje i
    wychodzi na to że wiesza się na ładowaniu okienka od wyszukiwania
    google na stronie:

    Na zapytanie:
    www.google.com/coop/cse/brand?form=cse-search-box&la
    ng=en

    Przeglądarka dostaje 200, ale połączenie trwa i trwa w nieskończoność
    i pomimo że cała strona zostaje załadowana z serwera(widać w HttpFox),
    nic dalej nie wyświetla się, bo czeka na ten search-box z google. Kod,
    którym wstawiony jest to okienko wygląda tak:

    <center><!-- SiteSearch Google -->
    <form action="http://diyaudioprojects.com/search.htm"
    id="cse-search-box">
    <input type="hidden" name="cx"
    value="partner-pub-0863621997902329:9l0oyjijt7f" />
    <input type="hidden" name="cof" value="FORID:11" />
    <input type="hidden" name="ie" value="ISO-8859-1" />
    <input type="text" name="q" size="50" />
    <input type="submit" name="sa" value="Search" />
    </form>
    <script type="text/javascript"
    src="http://www.google.com/coop/cse/brand?form=cse-s
    earch-box&amp;lang=en"></script>
    </center><!-- SiteSearch Google -->

    I poniżej tego przeglądarka nie wyświetla już nic. Co ja mam zrobić?
    Ubić google w firewallu, albo w pliku hosts? ;-)
    Może ktoś lepiej obeznany podpowie co robić?

  • 2. Data: 2010-06-30 15:28:31
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2010-06-30 15:00, __Maciek pisze:
    > Witam

    > Może ktoś lepiej obeznany podpowie co robić?

    A czy łączysz się przypadkiem przez łącze GSM?

    --
    Peter

  • 3. Data: 2010-06-30 17:13:36
    Od: Colin <c...@c...net.pl>

    On 2010.06.30 15:00, __Maciek wrote:
> [...]
    > Problem występuje zarówno w najnowszym (3.6.3) Firefoksie, jak i w
    > wersji 2.6.0, w innych przeglądarkach nie sprawdzałem.

    Masz w systemie najprawdopodobniej ustawiony za duży MTU dla karty
    sieciowej.

  • 4. Data: 2010-07-03 16:01:34
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 30 Jun 2010 17:28:31 +0200 Peter May <p...@o...pl> napisał:

    >A czy łączysz się przypadkiem przez łącze GSM?

    Na jednym z komputerów tak, przez iPlusa (z reguły łapie tam EDGE
    (jakieś 230kbps)), na drugim nie, szybkie łącze kablowe, potrafiące do
    kilkudziesięciu Mbps dojść.

  • 5. Data: 2010-07-03 16:03:58
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 30 Jun 2010 19:13:36 +0200 Colin <c...@c...net.pl> napisał:

    >Masz w systemie najprawdopodobniej ustawiony za duży MTU dla karty
    >sieciowej.

    Ok., spróbuję przestawić na mniejszy (zaraz poguglam jak to się
    ustawia bo w panelu sterowania nie widzę nigdzie).
    BTW u was też z ładowaniem stron o których wspomniałem wcześniej
    są takie kłopoty?