  • 11. Data: 2014-02-28 10:16:06
    Temat: Re: swiatla przeciwmglowe
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Mijania wyłącz, p-m włącz.
    A w jakim samochodzie z fabryczną instalacją, da się tak zrobić?
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 12. Data: 2014-02-28 10:33:42
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2014-02-28 10:16, WOJO pisze:
    > A w jakim samochodzie z fabryczną instalacją, da się tak zrobić?
    > Pozdrawiam.
    > WOJO
    Peugeot 206, Citroen Xsara. Włączasz postojowe i p-mgielne przód bez
    żadnego problemu, nie mając załączonych świateł mijania

  • 13. Data: 2014-02-28 10:44:57
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Czy swiatla przeciwmglowe przednie cos daja ?
    >
    > Kolejne juz auto z takimi fabrycznymi i mam problem dostrzec w nocy
    > roznice po wlaczeniu.
    >
    > A skoro nie widac roznicy ....

    W Astrze II przeciwmgłowe bardzo dobrze doświetlały pobocza, była widoczna
    różnica.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 14. Data: 2014-02-28 10:47:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 28 Feb 2014 08:38:08 +0100 osobnik zwany J.F. napisał:

> [...]
    iwmgielne
    eflektory za dużo

    > czy mi sie wydaje, czy wiazka na wprost jest sporo slabsza niz mijania?
    > Mijania przeswietlone, a pm nie ..

    bo one mają świecić na boki, żebyś widział brzeg drogi a nie przed siebie

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 15. Data: 2014-02-28 10:55:49
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > A w jakim samochodzie z fabryczną instalacją, da się tak zrobić?

    W każdym?

    --
    Grzegorz Jońca
    Green Trafic 140 dCi

  • 16. Data: 2014-02-28 11:38:23
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    > Czy swiatla przeciwmglowe przednie cos daja ?
    >
    > Kolejne juz auto z takimi fabrycznymi i mam problem dostrzec w nocy
    > roznice po wlaczeniu.
    >
    > A skoro nie widac roznicy ....

    To zależy od samochodu, miałem takie w których b. pomagały jak i takie,
    w których nie było widać różnicy, nawet w gęstej mgle. Nie wiem -
    konstrukcja, umiejscowienie, rodzaj żarówek - a może po prostu brak
    wyobraźni projektantów pojazdu, którzy umiejscawiają je tak, że świecą
    nie tam gdzie powinny.

    --
    Yogi(n)

  • 17. Data: 2014-02-28 11:44:05
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 28.02.2014 10:16, WOJO pisze:
    > A w jakim samochodzie z fabryczną instalacją, da się tak zrobić?

    W każdym? przy włączonych postojowych da się włączyć już przeciwmgielne.

    --
    anacron
    aba/

  • 18. Data: 2014-02-28 12:01:35
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 lutego 2014 18:00:03 UTC+1 użytkownik J.F napisał:
    > Czy swiatla przeciwmglowe przednie cos daja ?

    W Punto II, w pierwszej wersji przed liftem, mialem super
    swiatla p/m, ktore bardzo dobrze doswietlaly pobocze.
    Zamiast na dole w zderzaku, byly zamontowane w glownej lampie
    jako pierwsza soczewka od zewnetrznej strony, zatem znajdowaly
    sie wysoko i byly rozstawione najszerzej jak to mozliwe.

    Jednak nie uzywalem ich zbyt czesto, bo obawialem sie
    ze moga oprocz pobocza doswietlac tez oczy jadacych
    z przeciwka ;)

    Pozdrawiam
    MK

  • 19. Data: 2014-02-28 12:15:14
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
    > A w jakim samochodzie z fabryczną instalacją, da się tak zrobić?

    A w jakich się nie da?

    J.

  • 20. Data: 2014-02-28 13:47:38
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-02-27 18:00, J.F pisze:
    > Czy swiatla przeciwmglowe przednie cos daja ?
    > Kolejne juz auto z takimi fabrycznymi i mam problem dostrzec w nocy
    > roznice po wlaczeniu.
    > A skoro nie widac roznicy ....
    Muszą coś dawać, bo gdy mi się zdarzy w nocy gdzieś po trasach się
    włóczyć, to co raz natykam się na ufo, które nie dość, że na drogowych
    to i na przeciwmgielnych pomyka, a mgła tam ostatni raz pewnie w '49
    była :->

    Maciek