  • 21. Data: 2014-02-28 17:48:39
    Temat: Re: swiatla przeciwmglowe
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    news:7bwqay8w06lg.2n8frgn1zcqk.dlg@40tude.net...

> [...]
    eflektory
    > czy mi sie wydaje, czy wiazka na wprost jest sporo slabsza niz
    > mijania? Mijania przeswietlone, a pm nie ..

    wygląda na to że tak. Ostatnio testowałem to praktycznie nie widać różnicy w
    oświetleniu drogi jadąc w nocy

    ghting.JPG
    > ale w tym przypadku to co - niejako mocniejsze mijana niz prawdziwe pm
    > z tego wyszly ?

    Zgadza się - z PM za duzo to nei ma wspólnego. W sumie PM są wtedy gdy są
    mocowane niżej niż glówne. A tu ta sama wysokość. Być moze świecą szerzej
    niż mijania. W każdym razie rozwiazane jest to ciekawie - światła mijania są
    na H7 a druga lampa jest na H4 gdzie włókno drogowe realizuje funkcje
    świateł długich, a włókno mijania świeci jako PM

  • 22. Data: 2014-02-28 20:54:24
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-02-28 10:55, *Grejon* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    Upewnię się, ale na 90% nie w każdym

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 23. Data: 2014-02-28 21:28:17
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-27 18:00, J.F pisze:

    > Czy swiatla przeciwmglowe przednie cos daja ?
    >
    > Kolejne juz auto z takimi fabrycznymi i mam problem dostrzec w nocy
    > roznice po wlaczeniu.
    >
    > A skoro nie widac roznicy ....
    >
    > J.

    U mnie w Ave T25 jak najbardziej dają