  • 1. Data: 2014-02-25 18:55:49
    Temat: LTI 20/20 TruCAM
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Jak w temacie - ktoś wie ile takiego sprzętu w Polsce jest
    obecnie użytkowanego i przez kogo?

  • 2. Data: 2014-02-25 21:54:19
    Temat: Re: LTI 20/20 TruCAM
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-02-25 18:55, Artur Maśląg pisze:
    > Jak w temacie - ktoś wie ile takiego sprzętu w Polsce jest
    > obecnie użytkowanego i przez kogo?
    A co? Nie palne?

  • 3. Data: 2014-02-25 22:57:07
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 25.02.2014 18:55, Artur Maśląg pisze:
    > Jak w temacie - ktoś wie ile takiego sprzętu w Polsce jest
    > obecnie użytkowanego i przez kogo?

    Policja nie ma żadnego zestawu, SM o ile wiem też woli radary od lidarów.

    --
    anacron
    aba/

  • 4. Data: 2014-02-25 23:00:25
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 25.02.2014 22:57, anacron pisze:

    > Policja nie ma żadnego zestawu, SM o ile wiem też woli radary od lidarów.

    Aha a jeśli pytasz o same UltraLyte to ostatnio dokupili po aferze z
    Iskrami i gdzieś chyba mam pismo, że 120 sztuk mieli kupić na początku
    2014 roku, ale same mierniki, bez statywów i kamery.

    --
    anacron
    aba/

  • 5. Data: 2014-02-25 23:08:03
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 25.02.2014 23:00, anacron pisze:

    > Aha a jeśli pytasz o same UltraLyte to ostatnio dokupili po aferze z
    > Iskrami i gdzieś chyba mam pismo, że 120 sztuk mieli kupić na początku
    > 2014 roku, ale same mierniki, bez statywów i kamery.

    A zaraz późna pora. LTI 20/20 to to co ma Policja, LTI 20/20 TrueCam to
    takie cudo, które wygląda jak działko ze StarTrec'a, Są chyba 3 sztuki w
    Polsce, jedna na 100% w krośnie Odrzańskim.

    --
    anacron
    aba/

  • 6. Data: 2014-02-25 23:48:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    Dnia 25.02.2014 Artur Maśląg <f...@p...com> napisał/a:
    > Jak w temacie - ktoś wie ile takiego sprzętu w Polsce jest
    > obecnie użytkowanego i przez kogo?

    Anacronujesz? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2014-02-25 23:48:33
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > A zaraz późna pora. LTI 20/20 to to co ma Policja, LTI 20/20 TrueCam to
    > takie cudo, które wygląda jak działko ze StarTrec'a, Są chyba 3 sztuki w
    > Polsce, jedna na 100% w krośnie Odrzańskim.

    Pisza na jakims forum ze w 2009 bylo 6 to mysle, ze obecnie maja tego
    kilkanascie sztuk.
    Tanie to to nie jest :)

  • 8. Data: 2014-02-25 23:51:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 25 Feb 2014 18:55:49 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > Jak w temacie - ktoś wie ile takiego sprzętu w Polsce jest
    > obecnie użytkowanego i przez kogo?

    czyzby cie cos takiego zlapalo ?

    A wystarczy jezdzic przepisowo i nie trzeba sie interesowac :-)

    J.

  • 9. Data: 2014-02-26 00:12:54
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 25.02.2014 23:48, Czesław Wiśniak pisze:
    > Tanie to to nie jest :)

    Ale to jeden z tych mierników, z którymi nie ma dyskusji.

    --
    anacron
    aba/

  • 10. Data: 2014-02-26 07:52:38
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-25 23:48, AZ pisze:

    > Anacronujesz? ;-)

    Dlaczego? Jestem zainteresowany, a przy okazji wychodzi anacronowa
    'wiedza'.