  • 1. Data: 2009-05-18 13:03:06
    Temat: switch rgb
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    mam taką sytuację, mam komputer stacjonarny i chce do niego podłączyć projektor,
    jaki zastosować switch, żeby jednoczesnie można było ogladac obraz na moniotorze
    i na projektorze? chciałby, aby była tez funkcjonalność taka jak przy
    podłaczeniu projektora do laptopa, 3 tryby wyswietlania;
    - na monitorze
    - na samym projektorze
    - na monitorze i projektorze
    Z góry dziękuje za pomoc, pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-05-18 13:05:07
    Temat: Re: switch rgb
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Adam schrieb:
> [...]
    > i na projektorze? chciałby, aby była tez funkcjonalność taka jak przy
    > podłaczeniu projektora do laptopa, 3 tryby wyswietlania;

    A w komputerze stacjonarnym karta graficzna nie ma kilku wyjsc, np. VGA
    i DVI?

    Tak byloby najlatwiej i najtaniej.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 3. Data: 2009-05-18 13:26:41
    Od: a...@p...onet.pl

    > A w komputerze stacjonarnym karta graficzna nie ma kilku wyjsc, np. VGA
> [...]
    Są 2 wyjścia, VGA i DVI, ale czy standardowa karta jest w stanie wyświetlić
    obraz na na obydwa wyjścia? Czy takie przełaczanie będzie wygodne, tzn. czy
    można by było to robić skrótami klawiatury?

  • 4. Data: 2009-05-18 13:33:46
    Od: BartekK <s...@N...org>

    a...@p...onet.pl pisze:
    > Są 2 wyjścia, VGA i DVI, ale czy standardowa karta jest w stanie wyświetlić
    > obraz na na obydwa wyjścia?
    Oczywiście

    > Czy takie przełaczanie będzie wygodne, tzn. czy
    > można by było to robić skrótami klawiatury?
    Oczywiście, patrz drivery (soft do nich) do konkretnej karty. Jak na
    razie każdy z producentów (np ati, nvidia, intel) taką funkcję
    udostępnia w swoich driverach, wystarczy tylko sprawdzić czy jest
    włączona (i jaki skrót jej odpowiada, np w intelu to ALT+F1 do F3
    przełącza powyższe tryby wyświetlania)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173