  • 1. Data: 2009-05-17 08:40:17
    Temat: wentylator rzezi
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    witam,

    od kilku tygodni powoli odchodzi wentylator. przedmuchalem powietrzem, nie
    pomoglo. w tej chwili brzmi jakby dogorywal, lekko buczy a co jakis czas zwalnia
    z glosnym rzezeniem.

    poniewaz jest to wiatrak na karcie graficznej (Hercules Prophet All in Wonder),
    nie wydaje mi sie zeby dalo sie go latwo wymienic. czy mam racje?

    jakies pomysly jak uratowac przyjaciela? z gory dziekuje.

    pozdr, rdx

    --
    ___ ___ __ _ _
    |_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://radxcell.prv.pl

  • 2. Data: 2009-05-17 09:02:30
    Temat: Re: wentylator rzezi
    Od: MX <m...@p...onet.u.s.u.n.t.o.pl>

    Dnia Sun, 17 May 2009 10:40:17 +0200, radxcell napisał(a):

> [...]
    >
    > poniewaz jest to wiatrak na karcie graficznej (Hercules Prophet All in Wonder),
    > nie wydaje mi sie zeby dalo sie go latwo wymienic. czy mam racje?

    Nazwę "Hercules Prophet All in Wonder" kojarzę gdzieś od 2000 roku :).
    Uściślij model :)

    Pozdrowienia
    MX

  • 3. Data: 2009-05-17 09:28:08
    Od: "$M$" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > nie wydaje mi sie zeby dalo sie go latwo wymienic. czy mam racje?
    >
    > jakies pomysly jak uratowac przyjaciela? z gory dziekuje.

    Kartę graficzną w łapkę i marsz na giełdę komputerową! ;-)
    Jak się pośpieszysz, to jeszcze zdążysz.
    (Jeżeli dobrze pamiętam jesteś z DC)
    Po prostu trzeba dobrać jakiś wiatrak pasujący do Twojego radiatora,
    a najlepiej zrobić to z kartą - można od razu sprawdzić czy pasuje.
    $M$

  • 4. Data: 2009-05-17 10:12:54
    Od: "michalek" <m...@g...com>

    > jakies pomysly jak uratowac przyjaciela? z gory dziekuje.

    Kapnąć kropelkę (a jak potrafisz to "pół kropelki") na oskę
    wentylatora. Często żeby sie do niej dostać trzeba podważyć
    jakaś naklejkę, która jest naklejona na środku "śmigiełka"
    Niby naprawa prowizoryczna, ale czasem działa kolejne lata.

  • 5. Data: 2009-05-17 12:39:16
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *MX* wrote in <news:q7fodheg7auq.104h3xu23lc52$.dlg@40tude.net>:
    > Nazwę "Hercules Prophet All in Wonder" kojarzę gdzieś od 2000 roku :).
    > Uściślij model :)

    dobrze kojarzysz. na pokladzie Radeon 8500DV

    pozdr, rdx

  • 6. Data: 2009-05-17 12:39:51
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *michalek* wrote in <news:guooi7$q49$1@mx1.internetia.pl>:
    > Kapnąć kropelkę (a jak potrafisz to "pół kropelki") na oskę
    > wentylatora. Często żeby sie do niej dostać trzeba podważyć
    > jakaś naklejkę, która jest naklejona na środku "śmigiełka"

    kropelke czego? kropelke smaru? wody? kropelke kropelki? :)

    pozdr, rdx

  • 7. Data: 2009-05-17 13:45:00
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "radxcell" <s...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > nie wydaje mi sie zeby dalo sie go latwo wymienic. czy mam racje?
    >
    > jakies pomysly jak uratowac przyjaciela? z gory dziekuje.

    jezeli to taki
    http://www.activewin.com/reviews/hardware/graphics/h
    ercules/3dprophetaiw8500dv/images/aiwr8500dvboard.jp
    to kup poprostu wentylator ktory ma bok o stosownej dlugosci
    i przykrec go nieco dluzszymi srubkami

    mozesz tez odkrecic obecny i kapnac olejem albo pomoze na dluzej, albo
    po kilku godzinach zacznie halasowac znowu

  • 8. Data: 2009-05-17 14:06:39
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *tg* wrote in <news:1fd24$4a1014e1$59641b7f$12267@news.upc.ie>:
> [...]
    > mozesz tez odkrecic obecny i kapnac olejem albo pomoze na dluzej, albo
    > po kilku godzinach zacznie halasowac znowu

    taki. dzieki :)

    pozdr, rdx

  • 9. Data: 2009-05-17 14:52:50
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba radxcell napisała na pl.comp.pecet:

    > kropelke czego? kropelke smaru? wody? kropelke kropelki? :)

    Oczywista, że kleju. Jak się go sklei to się na bank uciszy.

    Marcin Kocur

  • 10. Data: 2009-05-17 15:21:18
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "radxcell" <s...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > taki. dzieki :)

    A ja mam tobie niezawodne rozwiązanie. Odłącz całkowicie wentylator. GPU nie
    będzie się tak przegrzewać, aby się uszkodzić (chyba, że masz podkręcony - wtedy
    lepiej wymienić na większy radiator).