  • 1. Data: 2009-05-17 09:29:40
    Temat: Netbook a instalacja programów z CD/DVD
    Od: "dziecko neostrady" <d...@g...com>

    witam grupowiczów,

    zastanawiam się nad zakupem małego, podręcznego netbooka, który nie ma
    napędu optycznego. I tu narzuca się pytanie: jak np. zainstalować Office z
    DVD? Czy można połaczyć go jakoś ze stacjonarnym komputerem i wykorzystać
    jego napęd czy niezbędny jest zakup napędu zewnętrznego?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-05-17 10:36:38
    Temat: Re: Netbook a instalacja programów z CD/DVD
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > DVD? Czy można połaczyć go jakoś ze stacjonarnym komputerem i wykorzystać
    > jego napęd czy niezbędny jest zakup napędu zewnętrznego?

    Zmapujesz sobie dysk.

    zyga

  • 3. Data: 2009-05-17 10:55:10
    Od: PaRaGaS <l...@m...sig>

    dziecko neostrady pisze:

> [...]
    > DVD? Czy można połaczyć go jakoś ze stacjonarnym komputerem i wykorzystać
    > jego napęd czy niezbędny jest zakup napędu zewnętrznego?

    System instalowałem z karty SD a resztę z sieci lokalnej, przez
    udostępnione foldery i napęd DVD.

    --
    PaRaGaS www.marekpraski.pl
    GG: 1184355 www.last.fm/user/PaRaGaS

  • 4. Data: 2009-05-18 11:17:31
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Sun, 17 May 2009 11:29:40 +0200, "dziecko neostrady"
    <d...@g...com> wrote:

> [...]
    >DVD? Czy można połaczyć go jakoś ze stacjonarnym komputerem i wykorzystać
    >jego napęd czy niezbędny jest zakup napędu zewnętrznego?

    Ja robię róznie - albo podpinam napęd na USB albo robie zrzut do
    obrazu płytki na stacjonarce i montuję obraz albo zrzucam pliki na
    USB. Czasmai mapuję przez sieć napęd ze stacjonarki.

    Zdrówko

  • 5. Data: 2009-05-18 18:01:58
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 17.05.2009 11:29, dziecko neostrady pisze:
    > zastanawiam sie nad zakupem ma?ego, podrecznego netbooka, który nie ma
    > napedu optycznego. I tu narzuca sie pytanie: jak np. zainstalowaae Office z
    > DVD? Czy mo?na po?aczyae go jako? ze stacjonarnym komputerem i wykorzystaae
    > jego naped czy niezbedny jest zakup napedu zewnetrznego?

    1) Włącz MIME, bo wysyłasz śmieci.

    2) Zawsze można instalować oprogramowanie z nośnika USB
    (choćby pen-drive) albo poprzez sieć.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 6. Data: 2009-05-18 21:23:48
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Radosław Sokół wrote:

    > 1) WĹ?Ä?cz MIME, bo wysyĹ?asz Ĺ?mieci.
    >
    > 2) Zawsze moĹźna instalowaÄ? oprogramowanie z noĹ?nika USB
    > (choÄ?by pen-drive) albo poprzez sieÄ?.

    ... i pojawia się często problem zabezpieczeń płyt CD/DVD, który
    własnie najbardziej przeszkadza tym, którzy kupili oryginalne
    oprogramowanie.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 7. Data: 2009-05-18 21:27:49
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    DooMiniK pisze:
    > ... i pojawia się często problem zabezpieczeń płyt CD/DVD, który
    > własnie najbardziej przeszkadza tym, którzy kupili oryginalne
    > oprogramowanie.

    Windows, Office takich nie posiadają.

    --
    http://kamikaze.mp.waw.pl/
    Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?