  • 1. Data: 2011-10-11 07:07:04
    Temat: 1 tuner sat na 3 TV
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    Czy sa jakieś urządzenia które rozdzielą sygnał z euro na 3 tv naraz?

    Wczoraj próbowałem rozwiązać pewien problem z nagrywarką, ale się nie
    udało. Mogę go jednak "obejść" rozdzielając sygnał z tunera nki na 3 tv.
    Zonk taki ze jak włącze HDMI to na euro traci się sygnał. czyli muszę
    rozdzielać to co wychodzi z euro. Telewizory mają chinche, ale to sobie
    już przelutuje, albo zastosuje "adaptery".

    szukałem na allegro, ale znalazłem takie które sygnał z 3 źródeł podadzą
    na 1 tv, albo rozdzielają nawet na 4tv, ale jeden na raz.

    ToMasz

  • 2. Data: 2011-10-11 08:13:16
    Temat: Re: 1 tuner sat na 3 TV
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-10-11 09:07, ToMasz pisze:

    > Czy sa jakieś urządzenia które rozdzielą sygnał z euro na 3 tv naraz?

    tak
    http://www.azelektronik.pl/ID_711_090_Trojnik_EURO-1
    620.html

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 3. Data: 2011-10-11 09:05:07
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > http://www.azelektronik.pl/ID_711_090_Trojnik_EURO-1
    620.html

    Aleś mu polecił ;-). Nie dość że wynalazek typu chamsko
    połączone druty wewnątrz, to jeszcze musi 5 sztuk kupić
    ;-)))

  • 4. Data: 2011-10-11 09:11:00
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-10-11 11:05, Robert_J pisze:
    620.html

    > Aleś mu polecił ;-). Nie dość że wynalazek typu chamsko połączone druty
    > wewnątrz, to jeszcze musi 5 sztuk kupić ;-)))

    pytał to odpowiadam.
    1. można skorzystać z pvr zamiast zewn. nagrywarki i miliona kabli.
    2. jak potrzeba archiwizacji nagrań, tnk + dekoder pvr ready

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 5. Data: 2011-10-11 14:30:20
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 11.10.2011 11:11, pawell32 pisze:
    620.html
    dobre to jest!

    kupie jedno, chyba ze tak chamsko połączone druty spowodują wyraźną
    stratę jakości.

    > pytał to odpowiadam.
    > 1. można skorzystać z pvr zamiast zewn. nagrywarki i miliona kabli.
    właśnie tuner z nki ma zapełniony dysk, i trzeba to zgrać na nagrywarkę.
    tyle ze chcę uniknąć przepiania kabli, przełączania z hdmi na sd....
    > 2. jak potrzeba archiwizacji nagrań, tnk + dekoder pvr ready
    a tego to już nie zrozumiałem.

    ToMasz