  • 11. Data: 2008-03-12 13:52:51
    Temat: Re: symetryk w ZG
    Od: Marcin Szczygielski <marcs@spamer..poczta.onet.pl>

    Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik "marcin sz." <m...@i...mail> napisał w wiadomości

    > A kiedyś mówiłeś że Dialog u nas cienko działa.

    Kiedyś...
    Dobrze powiedziałeś.
    Dodatkowo to inna firma, inne pieniądze płaci dialogowi i inna obsługa.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2008-03-12 16:55:04
    Od: "Kuba" <n...@s...net>

    > wszystko fajnie tylko że i GTS i Zielman i TKT powiedzieli BMT :)

    To podaj może dokładną lokalizację i jakie pasmo potrzebujesz. Może być na
    priv.

    Pozdr,
    K.
    v850(at)vp.pl

  • 13. Data: 2008-03-13 13:11:54
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 12 Mar 2008 13:23:16 +0100, Jan Werbiński napisał(a):

    > A kiedyś mówiłeś że Dialog u nas cienko działa.

    Być może jest to właśnie problem ZG, bo kolega dostał wstępną propozycję
    w Dialogu (Świebodzin) 6Mbps zakończone RJ45 za 1,4k PLN. Znając dialog
    to jak mi to powiedział, nie ukrywam, byłem w lekkim szoku - tym bardziej
    że jeszcze będą rozmawiać.

    Xenocide