  • 31. Data: 2014-10-13 17:16:06
    Temat: Re: tablety podrozeja
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "A.L." n...@4...com

    > Tak. Ostatnio upewnilem sie na poczcie. telefon lub tablet z
    > odbiornikiem AM/FM wymaga zarejestrowania i oplaty

    Słusznie!! Ale co wówczas, gdy cwaniaczek słucha radia netowego?

    IMO wszystko, co pozwala na słuchanie radia -- musi być oabonamentowane!
    Każda rzecz umożliwiająca słuchanie polskiego radia -- musi być oabonamentowana!
    Każdy APek (można przecież wgrać tam stosowny soft zamieniający APek na
    radio netowe) i każdy komputer, tablet czy telefon... Każda bramka VoIPowa!!
    Każdy router! Umiłowani! Niech troska o dziedzictwo kulturalna nie zginie!

    Za te pieniądze polskie państwo wesprze sąsiadów -- Niemców, u których
    co jakiś czas dochodzi do zapaści [albo zapaściów -- później sprawdzę]
    gospodarczych objawiających się ujemnym przyrostem PKB! Nie bądźmy
    nieczuli na krzywdę bliźnich! Za te abonamenty kupimy na niemieckich
    szrotach zdezelowane Leopardy -- jedne z najlepszych czołgów schyłku
    XX wieku!!!

    Kiedyś uczono ludzi budowania radia rynnowego -- jeden drut słuchawki
    do metalowej rynny, drugi do ziemi. :) Dlatego warto oabonamentować
    i rynny, i ziemię, i słuchawki i przewody, i uszy...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 32. Data: 2014-10-14 01:58:55
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 13 Oct 2014 17:16:06 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >"A.L." n...@4...com

    >Słusznie!! Ale co wówczas, gdy cwaniaczek słucha radia netowego?

    O to nie pytalem

> [...]
    >nieczuli na krzywdę bliźnich! Za te abonamenty kupimy na niemieckich
    >szrotach zdezelowane Leopardy -- jedne z najlepszych czołgów schyłku

    I samochody na szrotach - w wielkiej ilsoci, ktore spzredamy w Polsce
    jako nowki

    A.L.

    P.S> Nienawidzisz tej Polski jak cholera, co nie?...

  • 33. Data: 2014-10-14 05:26:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "A.L." f...@4...com

    > I samochody na szrotach - w wielkiej ilsoci, ktore spzredamy w Polsce jako nowki

    Nówki, nieśmigane, niebite...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 34. Data: 2014-10-14 16:32:23
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 543966c9$0$3162$6...@n...neostrada.pl

    > Wg Kohla należy ustanowić granicę niemiecko-chińską,
    > a wg Schroedera -- niemiecko-rosyjską. ;) Dla Polaka
    > obie te wersje są podobne.

    Pytanie było konkretne - jakie znaczenie dla przeciętnego szwaba będzie
    miała zamiana Kohla na Schroedera? Przepędzi któryś jankesa z tych
    gniazdek które ów sobie uwił na terenie Niemiec?

    > Ten,kto chce wygrać?

    Do rany tych gnoi przyłożyć gdy nie są przy korycie. I to wszystkich,
    nawet Korwin Mikke wydaje się być swoim chłopem.

    > IMO będą czystki -- szybkostrzelne kaemy pójdą ruch. :)

    Milionami wpompowanych im do kieszeni złotych, wyrwanych z naszych
    kieszeni.

    > To zapewne też będzie. IMO siedem chudych lat dało
    > do myślenia JKaczyńskiemu. Podobnie śmierć brata.

    Wątpię, on o to oskarża innych. On nie z tych co to ich czasem może
    najść refleksja. Zresztą wydaje się że to cecha każdego polityka, a
    zwłaszcza takiego co to już raz liznął władzy.

    > Posmaruję ;) -- dbać będę o to, aby świat dowiedział
    > się o sędzi, której nazwisko brzmi Marta Kiszowara.
    > Sędzi, która ignoruje kluczowe dowody -- wyniki badań
    > przeprowadzonych za pomocą rezonansu magnetycznego.
    >
    > http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/renta/Zespol/prawowy
    pukla.mp3

    > zwracam uwagę, że pan biegły, w opinii głównej, podniósł kwestie tych
    > wypuklin w uzasadnieniu także formułując to w sposób medyczny także
    > prawowypukłej właśnie kręgosłupa tak używa to
    >
    > Rzekomo wykształcona sędzia nie wie, czym jest przymiotnik (prawowypukła)
    > a czym jest rzeczownik (wypuklina) i myli skoliozę z wypukliną. Sądzi, ;)
    > że szereg wypuklin układa się w skoliozę, czyli skrzywienie (uwypuklenie)
    > kręgosłupa?...
    >
    > http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/renta/Zespol/rez/166
    65.jpg <-- wynik
    > MR w aktach
    > http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/renta/Zespol/rez/_MG
    166651b.PNG <--
    > skan tegoż wyniku
    >
    > http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/renta/Zespol/Opiniaa
    _MG_6662.png <--
    > opinia z wymieniona skoliozą
    > http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/renta/Zespol/_MG1666
    4.png <-- skan
> [...]
    >
    > - omija problem groźnych wypuklin
    >
    > - zaciemnia obraz masą drobnych błędów,
    > rzekomo przypadkowych i nuemyślnych
    >
    > - powołuje się na nic, twierdząc, że 90% ludzi
    > w moim wieku ma wypukliny w lędźwiach i w szyi;
    >
    > aby wiedzieć, co myślą Polacy, badanych jest ponad
    > 900 osób, blisko 1000; jedno badanie MR kosztuje około
    > 400 pln; aby zbadać i lędźwie i szyje, trzeba by
    > wykonać blisko 2 tysiące badań na REPREZENTATYWNEJ
    > grupie ludzi; to koszt około 800 tysięcy pln; czy
    > ktokolwiek wyłożył owe 800 tysięcy pln na takie badania?
    > oczywiście nie, ale biegły wie, że 90% ludzi ma takie

    zupelniajaca_MG_6660_MG16663i.PNG
> [...]
    > żadna; co najwyżej część szczęśliwców załapie się albo na górę, albo
    > na dół. Z innej strony -- być może niektórzy będą operowani wielokrotnie,
    > bo będą mieli kilka wypuklin/przepuklin w lędźwiach (ja) i jedną (też ja)
    > w szyi, a do tego być może będą mieli uszkodzenia także w części
    > piersiowej.
    > (wkrótce będzie badana część piersiowa mego kręgosłupa)
    >

    > Biegły ośmieszył się -- ale cóż to obchodzi bystrą_inaczej sędzię? :)
    >

    > Sędzia ma wydać wyrok -- podyktowany przez innych ludzi.
    > Za to jej płacą z podatków -- za bezmyślność.

    Daj spokój, z systemem nie wygrasz, zwłaszcza w pojedynkę. Zniszczą Cię,
    a nawet nikt się o tym nie dowie. Zresztą wszyscy wiedzą co było z
    Lepperem i co, był w tych naszych "wolnych" mediach choć mały głosik
    wątpiący to co ustalił lekarz po pierwszym rzucie oka na zwłoki? Nie,
    nie chodzi tu tylko o samo pytanie - zbrodnia czy samobójstwo, ale o
    podejście do tej sprawy lekarzy, policji prokuratury itd...

    > Kler jest biedny, gdy pospólstwo nie głoduje -- głodne pospólstwo
    > można nawet zagonić do lizania genitaliów ,,osób konsekrowanych''.
    > Najedzone pospólstwo sięgać potrafi swymi świętokradczymi rękami
    > po głowy takich wysokich osób, jak arcybiskup Wesołowski...
    >
    > Problem w Tym, że Tusk także hojnie błogosławił biskupom.
    > Wesołowski nie dlatego został ,,ukarany'', że sięgnęła
    > poń ręka polskiego wymiaru sprawiedliwości, ale dlatego,
    > że został oskarżony przez inne narody -- które są mniej
    > przerażone podnoszeniem ręki na święte osobistości.

    Wiesz, z qrestwa to ja już wolę wybrać to mniej ostentacyjne. Wiadomo że
    także Tusk nie miał węża w kieszeni dla potrzeb kleru, ale chociaż nie
    denerwował normalnych ludzi paplaniem o tej swojej hojności w dzień i w
    nocy.

    > Wychować w uczciwości? Nawet łabędzie (ze swymi ptasimi móżdżkami)
    > nie kąsają karmiących rąk -- chyba, że przez nieuwagę, ale wtedy
    > przepraszają. :)
    >
    > -=-

    Ano nie... Ale co na to ludzie, dlaczego dają się ciągnąć na nos takim
    typkom? Dlaczego gdy jakiś Brevik powie wreszcie "DOSYĆ", "dość tego" to
    zamiast mu bić brawo go potępiają?

> [...]
    > pokonania
    > tą metodą prawników profesjonalnych; tą metodą można pokonać amatorów.
    >

    > Skąd znam tę metodę? Byłem kiedyś pracownikiem białostockiej
    > uczelni i miałem liczne znajomości, także wśród prawników,
    > i to tych najwyższych. W tamtych czasach uczono mnie także
    > tych metod. Ważne było NIEKŁAMANIE w ważnych sprawach
    > i zalewanie mnogością drobnych błędów. Nie wiem, kto był
    > autorem takich metod -- wiem, że były powszechnie znane
    > osobom ,,wtajemniczonym'', do których zaliczono także mnie. :)

    Kto jest autorem tych umów choćby bankowych podpisywanych prawie na
    kolanie przy posykiwaniu urzędnika, dającego w ten sposób znak że czas
    do namysłu się kończy. Kto na takie ich praktyki pozwala, gdzie są
    służby które na które staruszki płacą składki aby takie kanalie w
    bankach im nie wydzierały tych ich często głodowych emerytur...

> [...]
    > chłodzenia tejże izolacji, jako że wydzielane ciepło zależy tylko
    > od natężenia prądu i spadku napięcia a ten spadek napięcia zależy
    > od przekroju przewodów... Żarówka (zwyczajna, dziś chyba zakazana)
    > jest mocniej nagrzana tam, gdzie jest wolframowy drut oporowy -- ale
    > instalacja elektryczna złożona z jednakowego przewodu nie ma miejsc
    > gorących (zapalnych) i zimnych... Stopienie izolacji zwykle mówi,
    > czy przewód był przegrzany zbyt dużym prądem, czy miejscowym
    > pożarem dotykającym przewód z zewnątrz tego przewodu...

    To po cholerę od szanownego ojca brali opinię?

    > Tu jednak SSR Marta Kiszowara uznała, iż MUSI powielić wyrok wydany
    > przez biegłego. BTW ,,konsekwentny wyrok biegłego'' dotyczy tylko
    > karty parkingowej, zaś sprawa toczy się o ,,stopieni
    > niepełnosprawności''.
    >
    > -=-
    >
    > zwyrodnieniowo -- dyskopatyczne
    > zwyrodnieniowo-dyskopatyczne
    >
    > Dla Ciebie (wybacz) te zapisy są równorzędne.
    > Dla biegłego czy sądu -- nie są.
    > Zauważ, że ,,grupa trzymająca władzę'' rozpadła się
    > w wyniku wykrycia wprowadzenia ,,drobnych zmian
> [...]
    a/v0l75

> [...]
    > przeznaczone dla mnie. Sowa nagrywała to, co podsłuchała. Ja mogę
    > wyjąć zabawki i położyć je na stole w czasie rozprawy/rozmowy. Ja
    > nie tylko mogę zapisywać, ale wręcz muszę zapisywać -- tyle, że
    > zwykle taka osoba zapisuje w pamięci białkowej. Ja nie naruszam
    > prawa swoimi nagraniami. Co więcej -- ponoć ;) nie byłem jedyną
    > osobą, która tę rozprawę nagrywała. :)
    >
    > Czy godzinne oczekiwanie na rozprawę mogło coś popsuć? I tak, i nie.
    > Najgorzej jest z energią. :) Taśmy teraz są takie cienkie... ;)
    > (niemal nie zajmują miejsca) Mogłem nagrywać kilka dni.

    No nie jest tajemnicą że to przyznawanie rent czy jakichś ulg jest
    sztucznie utrudniane. Jak kiedyś w czasie reformy Balcerowicza
    przyznawano renty wszystkim chętnym, bo bali się buntu społeczeństwa tak
    teraz nie chcą dawać nikomu. Mało tego, często wraca temat weryfikacji
    tamtych przyznanych rent. Tak, dożyliśmy czasów takich że coś uczciwe,
    pro obywatelskie, sprawiedliwe itd. jest niemożliwe do zaistnienia, tak
    z drugiej strony jest prawie pewne że to co szkodliwe, anty obywatelskie
    i niesprawiedliwe na pewno zaistnieje.

  • 35. Data: 2014-10-14 16:55:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "A.L." f...@4...com

    > P.S> Nienawidzisz tej Polski jak cholera, co nie?...

    Cholera nie nienawidzi -- jest bezmyślną chorobą.
    'Nie' to tygodnik. :)

    https://www.youtube.com/watch?v=E8hKYJEyqL8

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 36. Data: 2014-10-15 00:59:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 543d33f6$0$18073$6...@n...neostrada.pl

    > Pytanie było konkretne - jakie znaczenie dla przeciętnego szwaba będzie miała
    zamiana Kohla na Schroedera?

    Bliżej będzie miał wschodnią granicę Rzeszy?...

    > Przepędzi któryś jankesa z tych gniazdek które ów sobie uwił na terenie Niemiec?

    Nie wiem. IMO lepszy w przeganianiu jest Schröder.

    > Wątpię, on o to oskarża innych. On nie z tych co to ich czasem może najść
    refleksja. Zresztą wydaje się że to cecha każdego
    > polityka, a zwłaszcza takiego co to już raz liznął władzy.

    Trudno mi mówić o przyszłości czy o ludzkich myślach.

    > Daj spokój, z systemem nie wygrasz, zwłaszcza w pojedynkę. Zniszczą Cię, a nawet
    nikt się o tym nie dowie.

    Jakże nikt? Ty dowiesz się. I cała masa chętnych -- za rok czy za sto lat. :)

> [...]
    zbrodnia czy samobójstwo, ale o podejście do
    > tej sprawy lekarzy, policji prokuratury itd...

    Nie interesowałem się zbyt mocno Lepperem.
    Mnie trują wyziewami komina -- a jestem astmatykiem.
    (; Ponoć mnie ustawa wentylacyjna nie obejmuje. ;)

> [...]
    nie miał węża w kieszeni dla potrzeb kleru,
    > ale chociaż nie denerwował normalnych ludzi paplaniem o tej swojej hojności w dzień

    Tusk wybrał wojewodę, wojewoda wybrał Piotra Pawła Rudzińskiego.
    Dla mnie sprawa jasna -- Tusk to zły człowiek.

    > Ano nie... Ale co na to ludzie, dlaczego dają się ciągnąć na nos takim typkom?
    Dlaczego gdy jakiś Brevik powie wreszcie "DOSYĆ",
    > "dość tego" to zamiast mu bić brawo go potępiają?

    IMO Brevik to raczej zła postać.

> [...]
    które na które staruszki płacą składki aby takie
    > kanalie w bankach im nie wydzierały tych ich często głodowych emerytur...

    Nie wiem. Dla mnie banki (jak zapewne wiesz) płacą za współpracę.
    Zaś ludzie z grupy dyskusyjnej -- miażdżą jądra złym bankom. ;)
    Miałem strasznie głupi pomysł -- ale na szczęście grupa pbb uznała
    ów pomysł za głupi. :)

> [...]
    chcą dawać nikomu. Mało tego, często wraca
    > temat weryfikacji tamtych przyznanych rent.

    0. Nie tyle często, co z zasady.
    1. Mówimy teraz o karcie parkingowej. Nie o rencie. :)

> [...]
    jest niemożliwe do zaistnienia, tak z drugiej
    > strony jest prawie pewne że to co szkodliwe, anty obywatelskie i niesprawiedliwe na

    IMO PO podkłada się -- szuka wrogów w społeczeństwie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'