  • 11. Data: 2014-10-02 16:49:35
    Temat: Re: tablety podrozeja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości
    W dniu 2014-10-02 13:53, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:

    >Myślisz że tym coś można osiągnąć? Przecież to jedna klika która bez
    >względu za kogo się podaje, nie odstępuje od raz wybranego kursu
    >nawet na cal. Nie muszę dodawać chyba że nie jest to wybrany przez
    >obywateli/wyborców kurs..

    I wlasnie chodzi o to, zeby tak nie myslec, tylko skreslac, skreslac,
    skreslac ... tzn zaznaczac, ale innych.

    J.

  • 12. Data: 2014-10-02 16:50:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" napisał
    W dniu 2014-10-02 o 13:51, Trybun pisze:
    >>> http://di.com.pl/news/50674,0,Haracz_od_smartfonow_i
    _tabletow_niemal_pewny_-_ujawnil_w_Sejmie_wiceminist
    er_kultury-Marcin_Maj.html
    >>> http://www.wykop.pl/ramka/2179470/beda-oplaty-od-tab
    letow-bo-wedlug-ministerstwa-tablet-jest-jak-magneto
    wid/

    >Zawsze można sprawdzić kto z posłów z mojego okręgu za nią głosował
    >i pamiętać o tym za rok.

    Jeszcze lepiej napisac im od razu, ze sie sprawdzi i bedzie pamietalo
    :-P

    J.

  • 13. Data: 2014-10-02 18:00:42
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Zawsze można sprawdzić kto z posłów z mojego okręgu za nią głosował
    > i pamiętać o tym za rok.

    Na ministrów się głosuje? Zawsze wydawało mi się, ze powołuje ich
    premier. Ale może ja o czymś nie wiedziałem:) Już widzę jak minister
    przestrasza się kilkoma wpisami w usenecie. On nawet nie wie co to
    usenet. Raczej pretensje do zaiksów i tym podobnych zdzierców.

  • 14. Data: 2014-10-02 18:20:10
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <g...@k...eu>

    W dniu 2014-10-02 o 18:00, Jingiel pisze:

> [...]
    > przestrasza się kilkoma wpisami w usenecie. On nawet nie wie co to
    > usenet. Raczej pretensje do zaiksów i tym podobnych zdzierców.

    Czytasz ze zrozumieniem i całość wątku?
    Nawet we fragmencie który zacytowałeś pisze o posłach a nie ministrach.
    Mniej zacietrzewienia proszę...

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 15. Data: 2014-10-02 20:23:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Jingiel wrote:

    > Na ministrów się głosuje? Zawsze wydawało mi się, ze powołuje ich
    > premier.

    Prezydent. Na wniosek premiera :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 16. Data: 2014-10-02 21:13:18
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xx>

> [...]
    > się kilkoma wpisami w usenecie. On nawet nie wie co to usenet. Raczej
    > pretensje do zaiksów i tym podobnych zdzierców.

    Że dbają o swoje interesy ? No sorry, jak złodzieje dbają to się przed nimi
    chroni a nie ma do nich pretensje.

  • 17. Data: 2014-10-02 23:40:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 2 Oct 2014 18:23:52 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > Prezydent. Na wniosek premiera :)

    A do wyborow prezydenta zostalo ....

    J.

  • 18. Data: 2014-10-03 17:05:09
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-10-02 16:49, J.F. pisze:

    > I wlasnie chodzi o to, zeby tak nie myslec, tylko skreslac, skreslac,
    > skreslac ... tzn zaznaczac, ale innych.
    >
    > J.

    W tzw demokracji panującej u nas to akurat nie ma żadnego znaczenia. Nie
    ma żadnej alternatywy dla dżumy i cholery.

  • 19. Data: 2014-10-03 17:56:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w

    >W tzw demokracji panującej u nas to akurat nie ma żadnego znaczenia.
    >Nie ma żadnej alternatywy dla dżumy i cholery.

    Ale wlasnei o to chodzi, zeby sie tym nie przejmowac.
    Co z tego ze wybierzesz cholere, moze nastepnym razem sie zastanowi co
    zrobic, aby sie na stolku utrzymac, a nie wyleciec jak dzuma.
    A jak nie, to zastanowi sie kolejna dzuma, po cholerze :-)

    J.

  • 20. Data: 2014-10-04 18:35:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 542c32b4$0$18089$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    wid/

    > Komu sie nie podoba ... sugeruje napisac do pani minister i przypomniec ze wybory

    Moim zdaniem należy doliczyć co najmniej dwie akcyzy,
    bo tabletem (jak samochodem) można podróżować (niby
    tylko po internecie, ale jednak!) a internet wciąga
    niczym alkohol. Na pewno można do tabletu podłączyć
    tuner TV i zazwyczaj te urządzenia mają wbudowane
    odbiorniki radiowe, więc abonament RTV mile jest tu
    widziany. Obrońcy słowa papierowego (wydawcy książek
    chociażby) też mogliby coś otrzymać.

    Ee, tam... Każdy, kto uważa się za stratnego (choćby
    producentalatarek czy podstawek pod kubki z napojami)
    mógłby zażądać jakiegoś zadośćuczynienia....

    Kto teraz kupi kostkę Rubika?... I masę innych gier bądź zabawek?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'