  • 31. Data: 2009-11-23 15:33:23
    Temat: Re: tatry 20 listopadowe cylindrycznie
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > nieswiadomosc jest bloga jak widac po przytoczonym poscie.

    :-)

    Roger

  • 32. Data: 2009-11-27 21:25:35
    Od: Jan <j...@w...pl>

    Gajowy pisze:
    (...)
    > nie musiszsz wychodzic, musiszsz sobie kupic lepszy monitor...
    > a zdjecia to oglada sie najlepiej na papierze :)
    (...)

    Nie zawsze tak jest z tym papierem. Często zaskakuje pozytywnie
    jakość zdjęcia, kiedy je oglądam na monitorze. Sam A. Mroczek
    potwierdza, że na nieco lepszym monitorze ma lepszy obraz niż na
    papierze.

    > (...) to sa wg mnie dobrze
    > obrobione zdjecia, tyle i az tyle

    Też tak myślę. Na tych nieco lepszych monitorach, jak mój HP LP2065,
    te panoramy są bardzo atrakcyjne i cieszą oko. Na papierze trzeba
    by zobaczyć samemu. Może to trochę zależy od pracy drukarskiej?

    > do Worda i grania starczy, na Rubinie filmy tez kiepsko wygladaly ;)

    Fakt, że przy porównywaniu TFT z IPS różnicę widzę wyraźnie.

    Pozdrawiam,

    Jan