  • 1. Data: 2009-11-21 11:44:49
    Temat: tatry 20 listopadowe cylindrycznie
    Od: "Piotr Biernawski" <p...@b...com>

    http://panoramy.biernawski.com/091120_przeleczmulowa
    .jpg
    http://panoramy.biernawski.com/091120_krzesanica.jpg
    http://panoramy.biernawski.com/091120_chudaturnia.jp
    http://panoramy.biernawski.com/091120_kopakondracka.
    jpg
    http://panoramy.biernawski.com/091120_giewont.jpg
    http://panoramy.biernawski.com/091120_uplazianskakop
    ka.jpg

    przez 9 godzin spotkalem 3 osoby. pogoda cudowna, wialo, ale przyjemnie -
    wiatr byl raczej cieply niz zimny. troche oblodzen ale obeszlo sie bez
    rakow.
    pierwszy raz w zyciu odwiedzilem giewont :)

    kilka innych fotek na:
    http://lovebeer.blog.pl/
    udalo sie nam podejsc kozice na doslownie 10 metrow moze nawet mniej. w
    brode sobie plulem ze nie mialem tele.

    pozdrawiam
    piotrek

  • 2. Data: 2009-11-21 14:17:50
    Temat: Re: tatry 20 listopadowe cylindrycznie
    Od: "maniooo (z domu)" <m...@g...com>

    Piotr Biernawski pisze:
    > kilka innych fotek na:
    > http://lovebeer.blog.pl/

    Dzięki - miło się ogląda (i bloga, i panoramki) będąc na Pomorzu...

    --
    pozdrawiam, Marian

    GIMP tutoriale: http://www.maniooo.pl
    Turystycznie: http://turysta.maniooo.pl

  • 3. Data: 2009-11-21 15:25:48
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Piotr Biernawski pisze:

    > http://panoramy.biernawski.com/091120_krzesanica.jpg

    piękne.

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 4. Data: 2009-11-22 01:26:59
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Piotr Biernawski" napisał
    > http://panoramy.biernawski.com/091120_przeleczmulowa
> [...]

    Jedno modne ostatnio słowo - z a j e b i s t e !
    : )

    adam

  • 5. Data: 2009-11-22 10:19:44
    Od: XX YY <f...@g...com>

    a.jpghttp://panoramy.biernawski.com/091120_kopakondr
> [...]
    >
    > kilka innych fotek na:http://lovebeer.blog.pl/
    > udalo sie nam podejsc kozice na doslownie 10 metrow moze nawet mniej. w

    ladne miejsce i pozazdroscic , ze sie na taka wyprawe zdobyles.

    co do samych zdjec to dla mnie zdecydowanie za twarda obrobka.

    brak szczegolow w glebokich cieniach i co najgorsze snieg wypalony do
    bieli - tam musial byc jakis swiatlocien.

    biel papieru / ekranu wg starych zasad moga wykazywac tylko swiatla
    szczytowe , nie spora czesc powierzchni.

    sa magicy , ktorzy z takich rawow potrafia wyciagnc walor tonalny.

    powtorzylbym obrobke jesli masz raw-y

    XXX

  • 6. Data: 2009-11-22 11:37:13
    Od: "Gajowy" <g...@t...net.pl>

> [...]

    > szczytowe , nie spora czesc powierzchni.

    > sa magicy , ktorzy z takich rawow potrafia wyciagnc walor tonalny.

    Stary, zmien monitor i to jak najszybciej!

    Na zdjeciu 1 (http://panoramy.biernawski.com/091120_przeleczmulow
    a.jpg),
    gdzie chyba najwiece jest skrzacego sniegu w sloncu, bialy czyli RGB
    255,255,255 - jest tylko na sloncu i drobinie sniegu i po lewj na samym
    dole.

    Niestety domowe monitory lcd nie nadaj sie do ogladania zdjec ;( szczegolnie
    takich...

    Gajowy

    PS
    fajne panoramy, "poczulem" zapach sniegu ;)

  • 7. Data: 2009-11-22 12:31:34
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Niestety domowe monitory lcd nie nadaj sie do ogladania zdjec ;( szczegolnie
    > takich...

    trudno wychodzic z domu zeby zobaczyc zdjecia na monitorze nadajacym
    sie do ogladania zdjec ?

    dokad trzeba pojsc - do kina ?

    ja przejrzalem srodkowa i zdnia nie zmieniam

    mam TFT .

  • 8. Data: 2009-11-22 13:02:58
    Od: "Gajowy" <g...@t...net.pl>

    > trudno wychodzic z domu zeby zobaczyc zdjecia na monitorze nadajacym
    > sie do ogladania zdjec ?
    >
    > dokad trzeba pojsc - do kina ?

    nie musiszsz wychodzic, musiszsz sobie kupic lepszy monitor...
    a zdjecia to oglada sie najlepiej na papierze :)

    > ja przejrzalem srodkowa i zdnia nie zmieniam

    hmm... twoja sprawa, ja zajmuje sie poligrafia i to sa wg mnie dobrze
    obrobione zdjecia, tyle i az tyle

    > mam TFT

    do Worda i grania starczy, na Rubinie filmy tez kiepsko wygladaly ;)

    Gajowy

  • 9. Data: 2009-11-22 13:17:58
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 22 Nov., 14:02, "Gajowy" <g...@t...net.pl> wrote:

> [...]
    > obrobione zdjecia, tyle i az tyle

    > do Worda i grania starczy, na Rubinie filmy tez kiepsko wygladaly ;)

    now iec sprawdzilem
    czwrte zdjecie z gory
    srodkowa czesc - biel sniegu

    caly czas r g b na poziomie 243 245

    to nie jest sprawa monitora
    to jest przepal , w tym zakresie waloru tonalnego nie widac.

    w tle czern skal lasu

    szczegol ledwie rozroznialny - nienaturalnie ciemno

    ja watpliwosci nie mam , to jest b twarda obrobka.
    monitor niewiele tutja zmieni - zawsze cos , ale nikt nie zmienia
    moinitora zeby zwiekszyc dynamike zdjecia .ona kryje sie w obrobce.

    Byc moze , ze z pewnych rzeczy nie zdjasz sobie sprawy.

    dla mnie osobiscie zdecydowanie za twardo.

  • 10. Data: 2009-11-22 13:27:34
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 22 Nov., 14:17, XX YY <f...@g...com> wrote:

    > now iec sprawdzilem