  • 11. Data: 2009-05-24 10:56:30
    Temat: Re: telefon jako serwer
    Od: ggx <g...@g...ggx>

    W dniu 2009-05-24 12:40, "Paweł W." pisze:

    > Nie szukam sposobu transmisji bezprzewodowej z aparatu, a sposobu na
    > odbiór transmisji przez telefon i automatyczne wysyłanie po
    > GPRS/EDGE/HSDPA/UMTS

    E51 ma wifi. Do tego jakiś klient Samby (może SymSMB) i powinno zadziałać.

    --
    pzdrv!
    ggx

  • 12. Data: 2009-05-24 10:57:56
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    ggx pisze:

    > E51 ma wifi. Do tego jakiś klient Samby (może SymSMB) i powinno zadziałać.

    No właśnie nie znam się na tym i pytam się co, albo chociaż - gdzie
    szukać :)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 13. Data: 2009-05-24 11:01:01
    Od: ggx <g...@g...ggx>

    W dniu 2009-05-24 12:57, "Paweł W." pisze:

    > No właśnie nie znam się na tym i pytam się co, albo chociaż - gdzie
    > szukać :)

    WFT przesyła pliki na kartę komórki poprzez Wifi i program SymSMB. Ten
    łączy się przez GPRS (nie wiem, czy to możliwe) z jakimś serwerem i
    udostępnie folder ze zdjęciami.
    Można jeszcze tak spróbować:

    WFT (pamięć aparatu --> SymSMB (folder na karcie aparatu) --> klient FTP
    (folder na karcie aparatu) --> serwer FTP (folder w sieci).

    --
    pzdrv!
    ggx

  • 14. Data: 2009-05-24 11:03:51
    Od: ggx <g...@g...ggx>

    > No właśnie nie znam się na tym i pytam się co, albo chociaż - gdzie
    > szukać :)

    Teraz tak jeszcze raz czytam pierwszy post i myślę, że możesz zrobić
    zdjęcia telefonem (zapis w dowolnym folderze) i za pomocą SymSMB
    udostępniać ten folder przez Wifi komputerowi.

    --
    pzdrv!
    ggx