  • 11. Data: 2009-04-29 15:59:33
    Temat: Re: telefonia wcdma i identyfikacja użytkownika
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    noname pisze:

    > Oczywiście i czują się dobrze - mój NMTek (Nokia 450VIP :-p) działa wszędzie
    > tam gdzie zawsze działał :-)

    Hmm... A mogę zapytać ile miesięcznie płacisz za luksus korzystania z
    tej zabytkowej technologii? ;)
    BTW widzę, że na Allegro chodzą teraz za grosze stare aparaty NMT.
    Cokolwiek można z czymś takim zrobić? To znaczy ta sieć przewiduje
    możliwość dzwonienia chociażby na numery alarmowe bez bycia abonentem?

  • 12. Data: 2009-05-01 11:26:34
    Od: <_no_where_@_op_._pl_>

    Uzytkownik "Atlantis" <m...@w...pl> napisał...

    > Hmm... A mogę zapytać ile miesięcznie płacisz za luksus korzystania z tej
    zabytkowej technologii? ;)

    10 zł netto :-) (abonament "centrtel mini" - czyli trzeba miec aktywny inny numer w
    Orange)

> [...]
    z czymś takim zrobić? To znaczy ta
    > sieć przewiduje możliwość dzwonienia chociażby na numery alarmowe bez bycia

    Bede musial sprawdzic :-) (mam gdzies nieaktywna N 650 - ktora mialem przeprogramowac
    na nr tego N 450)

  • 13. Data: 2009-05-02 15:06:03
    Temat: Re: telefonia wcdma i identyfikacja u
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    _no_where_@_op_._pl_ pisze:

    > 10 zł netto :-) (abonament "centrtel mini" - czyli trzeba miec
    > aktywny inny numer w Orange)

    Hmm... A do czego służy Ci ten telefon jeśli wolno zapytać?
    Ogólnie w jakim celu jeszcze Orange utrzymuje starą infrastrukturę?
    Jedynie jako "skansen" czy jest bardziej prozaiczny powód? Nie żebym
    miał coś przeciwko - nic z tych rzeczy. Jako entuzjasta historii
    telekomunikacji cieszę się, że nie wyrzucają wszystkiego do kosza,
    niemniej przecież korporacje kierują się zimnym rachunkiem ekonomicznym,
    a nie sentymentem. ;)

    Firmy przecież chyba nie korzystają z mało bezpiecznego NMT?

    > Bede musial sprawdzic :-) (mam gdzies nieaktywna N 650 - ktora mialem
    > przeprogramowac na nr tego N 450)

    A takie przeprogramowanie to skomplikowana procedura? Można ją
    przeprowadzić samodzielnie?
    Możliwe jest posiadanie dwóch telefonów skonfigurowanych na ten sam numer?

  • 14. Data: 2009-06-05 14:52:14
    Temat: Re: telefonia NMT 450
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Teoretycznie było trudne, w praktyce zdarzało się (pewnie nieoficjalnie) - kłopot
    byłby przy próbie zalogowania sie do sieci obydwu aparatów na raz.

    Ha, też gdzies mam cegiełkę 650i czy jak to się nazywało :-)

    JaC

    -----