  • 1. Data: 2009-01-11 21:21:30
    Temat: Lista kanałów w Telewizji na karte.
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Jakiś czas temu pojawila sie na naszym rynku oferta Telewizji na karte ,
    jeśli ktoś korzysta z tej oferty to możecie napisać plusy i minusy tej
    Telewizji na karte oraz gdzie mozna zobaczyc dokladną liste kanalów jak i
    liste programów ftp tej telewizji.

  • 2. Data: 2009-01-12 06:14:27
    Temat: Re: Lista kanałów w Telewizji na karte.
    Od: "zho" <b...@p...com>

    Użytkownik "Darek" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jeśli ktoś korzysta z tej oferty to możecie napisać plusy i minusy tej
    > Telewizji na karte oraz gdzie mozna zobaczyc dokladną liste kanalów jak i

    www.telewizjanakarte.pl
    Wszystko co jast FTA i co widza Twoje konwertery zamontowane na antenie w
    tunerze jest miejsce na 4000 kanalow.

    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl

  • 3. Data: 2009-02-23 09:55:33
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Czy lista kanalów FTA jest ta sama co na platformie N , bo zauwazylem że na
    opakowaniu napisane jest " TVN poleca " .

  • 4. Data: 2009-02-23 10:04:49
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Darek pisze:
    > Czy lista kanalów FTA jest ta sama co na platformie N , bo zauwazylem że
    > na opakowaniu napisane jest " TVN poleca " .

    lista kanałów fta jest taka jak sobie zrobisz.
    są na uploadach gotowce poukładane, na n-ce większość
    jest zrzucona od kanału 150, tylko kilka jest wcześniej
    i to przemieszane. Różnica jest w kanałach kodowanych, ale nie
    we wszystkich.

    pawell

  • 5. Data: 2009-02-23 17:04:04
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jest zrzucona od kanału 150, tylko kilka jest wcześniej
    > i to przemieszane. Różnica jest w kanałach kodowanych, ale nie

    Chodzilo mi konkretnie jakie kanaly FTA mozna obejrzec w Telewizji na karte
    bo nigdzie nie moge jej znalesc.
    Czy kanaly FTA sa takie same jak na platformie N.

    http://n.pl/fileadmin/pdf/lista_kanalow_FTA.pdf

  • 6. Data: 2009-02-23 19:49:38
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Darek pisze:

> [...]
    > karte bo nigdzie nie moge jej znalesc.
    > Czy kanaly FTA sa takie same jak na platformie N.

    tu masz wszystko http://www.lyngsat.com/freetv/Poland.html
    nie jestem pewien czy na n masz wszystkie fta, bo do tnk
    możesz wgrać własną liste, a tam nie.
    poza tym poczytaj na laki.dvhk.pl na ich uploadzie są gotowe listy.

    pawell