  • 1. Data: 2014-07-17 14:15:02
    Temat: temperatura Baltyku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Czas podjac diecezje gdzie jechac, tzn w ktora strone
    http://monitor.pogodynka.pl/baltyk/map#/Baltyk

    Swinoujscie - temperatura wody 19-20 C, powiedzmy ze wierze.

    Kolobrzeg 17-19C. Powiedzmy ze wierze.

    Leba 19-23 C. No, dziwne, ale zdarzyc sie moze.

    Ustka. 14C. Wierze. Ale w porownaniu z Leba ... ktos tu klamie.

    Kto jest/byl niedawno i moze potwierdzic te ciepla wode ?

    J.

  • 2. Data: 2014-07-17 14:31:59
    Temat: Re: temperatura Baltyku
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-07-17 14:15, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Kolobrzeg 17-19C. Powiedzmy ze wierze.
    >
    > Leba 19-23 C. No, dziwne, ale zdarzyc sie moze.

    23 w Łebie?
    Chyba w fontannie.

    --
    MN

  • 3. Data: 2014-07-17 20:03:23
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    >
    > Ustka. 14C. Wierze. Ale w porownaniu z Leba ... ktos tu klamie.
    >
    > Kto jest/byl niedawno i moze potwierdzic te ciepla wode ?

    Akurat Bałtyk to taki dziwny jest.
    4 lata temu bodajże sytuacja była taka, że w okolicach Kołobrzegu był
    palnik z nieba 30 stopni a woda miała ledwo 6.
    Jakieś dziwne prądy akurat z góry szły w ten rejon i rozpływały się na boki.
    Po 2 dniach była ewakuacja do Międzyzdroji bo wchodząc do morza kostki w
    stopach pękały.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2014-07-17 21:54:33
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-07-17 14:31, Marcin N pisze:

    > 23 w Łebie?
    > Chyba w fontannie.

    W umywalce raczej ;)

  • 5. Data: 2014-07-17 22:58:18
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 17 Jul 2014 20:03:23 +0200, Irokez <n...@w...pl> wrote:

    >4 lata temu bodajże sytuacja była taka, że w okolicach Kołobrzegu był
    >palnik z nieba 30 stopni a woda miała ledwo 6.

    4 lata temu, w Łebie był palnik z nieba, a woda w bałtyku ciepła jak
    herbata.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2014-07-17 23:18:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-07-17, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Ustka. 14C. Wierze. Ale w porownaniu z Leba ... ktos tu klamie.
    >
    > Kto jest/byl niedawno i moze potwierdzic te ciepla wode ?

    OIDP jestes z poludnia, po co wiec nad Baltyk? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2014-07-17 23:41:50
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-07-17 14:15, J.F. pisze:
    > Czas podjac diecezje gdzie jechac, tzn w ktora strone
    > http://monitor.pogodynka.pl/baltyk/map#/Baltyk
    >
    > Swinoujscie - temperatura wody 19-20 C, powiedzmy ze wierze.

    Ten rejon do Dziwnowa nie ma dziwne ze woda ma 20-22 stC
    Od Dziwnowa lodówka.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 8. Data: 2014-07-18 09:16:19
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 Jul 2014 14:15:02 +0200, J.F.

    > Kto jest/byl niedawno i moze potwierdzic te ciepla wode ?

    Dwa razy w życiu byłem nad Bałtykiem i... nigdy więcej.
    Szkoda kasy i nerwów. :P Podobnie jak z naszymi "górami".

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 9. Data: 2014-07-18 09:31:42
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > Dwa razy w życiu byłem nad Bałtykiem i... nigdy więcej.
    > Szkoda kasy i nerwów. :P Podobnie jak z naszymi "górami".

    Bo nad morze albo w góry to się jedzie DO 1 lipca i OD 1 września. Taniej,
    lepiej i można wypocząć.

  • 11. Data: 2014-07-18 09:44:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello BaX,

    Friday, July 18, 2014, 9:31:42 AM, you wrote:

    > Bo nad morze albo w góry to się jedzie DO 1 lipca i OD 1 września. Taniej,
    > lepiej i można wypocząć.

    Ale woda zimna.

    --
    Best regards,