  • 41. Data: 2017-08-04 22:25:48
    Temat: Re: tester
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Fri, 4 Aug 2017 05:06:28 -0700 (PDT), Maciej Sobczak
    <s...@g...com> wrote:
    > 1. obywatelstwo polskie, [..

    Nie jest zgodne z POLSKIM PRAWEM aby jako warunek zatrudnienia (jako
    programisty) w POLSKIEJ FIRMIE działającej na terenie RP konieczności
    posiadania obywatelstwa USA.

    Teraz już rozumiesz?

    > A po co masz wywalać? Zwykle w takich umowach chodzi o kadrę prac=
    > ującą przy danym projekcie.
    > W innym projekcie, inny zleceniodawca może mieć (albo nie mie?=
    > ?) inne wymagania.

    Oczywiście.

    Chodziło o inny scenariusz. Taki w którym zleceniodawca przejmuje
    kontrolę nad firmą, np. kontrakt zawiera zakaz realizacji innych,
    nawet już rozpoczętych zleceń. Albo np. wymaga nieskrępowanego
    dostępu do konta firmy. Albo wprost wymaga zwolnienia określonych
    ludzi. Albo zatrudnienia. Bo jest taka córka leśniczego...

  • 42. Data: 2017-08-05 04:04:23
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik "wół umysłowy" napisał:

    > no tak widzisz
    > myślisz jak typowy europejczyk

    Hm.. No raczej Polska od wiekow/od zawsze nie lezy na Marsie...
    PS: Ty mi od poczatku wygladasz na "Eskimosa". Zgadlem ?

  • 43. Data: 2017-08-05 04:18:48
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik "wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny:

    > skoro mnie nie chcą przyjąć na progrmamistę (bo nie zasłużyłem)
    > to może uderzać na testera?
    >
    > czy są takie stanowiska na testera oprogramowania do elektroniki?
    > na czym to testowanie w ogóóle polega?

    Na programowaniu. No ale ty w programowaniu nieteges wiec..

    AK

  • 44. Data: 2017-08-05 10:19:14
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Sat, 5 Aug 2017 04:04:23 +0200, "AK" <n...@n...net> wrote:
    > PS: Ty mi od poczatku wygladasz na "Eskimosa".

    Ja rozumiem, lata programowania w COBOLU i LISP, piastowanie
    stanowisk w takich firmach takich jak Apple, Google, Microsoft i
    Oracle oraz wielu innych jednocześnie, rozwiązywanie większego
    twierdzenia Fermata i debugowanie embeded Voyagera gdy ten minął
    Saturna... musiało się odcisnąć na umyśle AK w sposób zupełnie
    szczególny.

    Ale nie rozumiem co to jest "eskimos". Czy to coś takiego co wchodzi
    i wychodzi z iglo, jak to opisał Ben?

    I jeszcze nie rozumiem co do biednego splajnu ma eskimos do topicu.?!?

  • 45. Data: 2017-08-05 10:22:06
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Sat, 5 Aug 2017 04:18:48 +0200, "AK" <n...@n...net> wrote:
    > Na programowaniu.

    Ale do tego służy programator.

    Programista to pracownik obsługujący programator.

  • 46. Data: 2017-08-05 16:50:11
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no kurwa dżołk godny wyzwolonej europy!

  • 47. Data: 2017-08-08 17:06:20
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    e tam, tacy wybitni europejczycy a pozapominali,
    w nomenklaturze kc-ue to się nazywa "frajer"!

  • 48. Data: 2017-08-08 18:58:04
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik "w systemie siła 'POPIS/EU" <N...@g...pl> napisał:

    > no kurwa

    No wiemy żeś kurwa, ale żeby tak publicznie ?

  • 49. Data: 2017-08-08 19:26:59
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ależ proszę - wypowiedz się w tym wątku dla euro kozaków