  • 11. Data: 2009-03-08 20:27:34
    Temat: Re: [tnk] co jest nie tak?
    Od: "Sebastian" <n...@n...pl>

    > i ma być tylko jeden, ale wygląda na to, że nie ma tam sygnału sat, skoro
    > działa naziemna.
    > poproś tego co serwisuje tą instalacje, bo z tego co piszesz to coś
    > jest nie tak. Jakby instalacja była na multiswitchu to nie było by
    > zwarcia, a zasilanie konwertera musi być włączone.

    coś jest nie tak.. albo z kablem albo cholera wie z czym,
    bo przed chwila złapało sygnał i dekoder działa ...poczym
    po paru minutach zonk .. restart dekodera... chyba jednak kabel...

  • 12. Data: 2009-03-08 21:06:03
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > i ma być tylko jeden, ale wygląda na to, że nie ma tam sygnału sat, skoro
    > działa naziemna.

    No i co z tego, że działa naziemna? A jak ma byc inaczej?

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 13. Data: 2009-03-08 21:19:13
    Od: "Sztej" <n...@n...pl>

    "pawell32" <p...@w...pl> wrote in message

    > i ma być tylko jeden, ale wygląda na to, że nie ma tam sygnału sat, skoro
    > działa naziemna.

    A dlaczego niby ma niebyć z powodu sygnału naziemnego? Teraz w instalacjach
    zbiorczych w jednym kablu puszcza się wszystko na raz (naziemną, radio i TV
    SAT). Oczywiście wszystko pięknie śmiga.

    --
    www.pustybak.pl - sprawdź gdzie najtaniej zatankujesz swoje auto

  • 14. Data: 2009-03-08 21:21:10
    Od: "Sebastian" <n...@n...pl>

    > A dlaczego niby ma niebyć z powodu sygnału naziemnego? Teraz w
    > instalacjach zbiorczych w jednym kablu puszcza się wszystko na raz
    > (naziemną, radio i TV SAT). Oczywiście wszystko pięknie śmiga.

    czyli kabel pewnie mam do dupy, jutro kupie inny i zobaczę co i jak.

  • 15. Data: 2009-03-08 22:18:33
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Wiewior pisze:
    > Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > No i co z tego, że działa naziemna? A jak ma byc inaczej?

    ano tak, że mogła by być tam sama naziemna, bo jeżeli jest instalacja
    mieszana np. na multiswitchu nie powinna robić zwarcia, a bez
    multiswitcha tak.

    pawell

  • 16. Data: 2009-03-08 22:20:03
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Sztej pisze:
> [...]
    > zbiorczych w jednym kablu puszcza się wszystko na raz (naziemną, radio i TV
    > SAT). Oczywiście wszystko pięknie śmiga.

    wiem, bo takie robie, tylko czytaj dokładnie.
    z następnego postu wynika, że czasem coś tam działa,
    czyli gdzieś robi się zwarcie lub uszkodzona głowica w tunerze.

    pawell

  • 17. Data: 2009-03-09 08:56:47
    Od: "Marek" <s...@w...pl>

    Witam.Proponuję sprawdzić połączenie z masą gniazdo wejściowe anteny.Miałem
    takie same objawy i w końcu doszedłem do tego że gniado nie miało połączenia
    z metalową osłoną głowicy.Pozdrawiam.

  • 18. Data: 2009-03-09 09:27:50
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Marek pisze:
    > Witam.Proponuję sprawdzić połączenie z masą gniazdo wejściowe anteny.Miałem
    > takie same objawy i w końcu doszedłem do tego że gniado nie miało połączenia
    > z metalową osłoną głowicy.Pozdrawiam.

    jak by tak było to nie robiłby zwarcia, ale spróbuj odpiąć na chwile
    kabel od naziemnej, jak jest tak j.w. może masa zamyka się przez tv i
    się zapętla.

    pawell

  • 19. Data: 2009-03-09 20:23:51
    Od: "Sebastian" <n...@n...pl>

    > jak by tak było to nie robiłby zwarcia, ale spróbuj odpiąć na chwile
    > kabel od naziemnej, jak jest tak j.w. może masa zamyka się przez tv i
    > się zapętla.

    odpinałem juz ten kabel... zero pozytywnego efektu ..
    jutro ma przyjść fachowiec od zarządcy, niech zobaczy co jest ....

  • 20. Data: 2009-03-09 23:34:30
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 8 Mar 2009 19:35:05 +0100, "Sebastian" <n...@n...pl>
    wrote:

    >jak wyciągne kabel SAT to włancza się dekoder i nie wyłancza...

    źle jest z gramatyką: włącza/wyłącza się

    ja też stawiam na zwarcie, a że tuner się nie spalił, to chwała
    Technisatowi za to.

    ThinkXtra