  • 11. Data: 2002-11-22 12:01:18
    Temat: Re: tpsa nie chce przyjechaŠ by sprawdziŠacze ...
    Od: Grzegorz Szyszlo <z...@w...lublin.pl>

    h...@N...gazeta.pl wrote:

    > Tak, ale moim zdaniem technik sprawdzający łacze tylko i wyłącznie przy pomocy
    > diodek na routerze powinien zostać albo przeszkolony albo zmienić pracę.
    > Jeżeli podłaczył router, stwierdził że diodki świecą się na zielono i na tym
    > zakończył wizytę twierdząc, że wszystko chodzi zmarnował tylko twój czas i
    > pieniądze firmy, która mu płaci :-)

    Ja to dopiero mialem ciekawa sytuacje. na obu koncach cisco.
    pakiety wogole przez lacze nie przechodzily. tepsa z uporem maniaka
    twierdzila, ze wszystko gra. okazalo sie ze na jakiejs centrali
    posredniej nie zaladowal sie konfig do "wykreowania szczelin".
    diodki sie oczywiscie swiecily :)

    z tepsa trzeba jak z podlym psem. kijem przez grzbiet,
    to w koncu zaszczeka, a czasem nawet gazete przyniesie :)
    niestety zwykle tylko napaskudzi pod siebie :(

    --
    /===================================\ oOOo (C) Publikacja tego
    \==============================================/ dziennikarskiej.

  • 12. Data: 2002-11-26 15:55:07
    Temat: Re: tpsa nie chce przyjechaa by sprawdzia3acze ...
    Od: "Wojciech Wielogorski" <r...@e...pl>

    "WoLF" <wolf*delete*@warezarchive.org> wrote in message
    > D.H z adresu h...@N...gazeta.pl napisał w
    > news:arb0jv$st2$1@news.gazeta.pl :
    > Tepsa przysłała dzisiaj jakiegoś technika z lokalnego BOKu który wpiął
    > przywieziony ze sobą router (Cisco), zobaczył ze kontrolki zaswieciły mu
    sie
    > na zielono, więc powiedział, że jest wszystko ok.
    mialem jeszcze zabawniejsza historie:
    nie dzialalo wlasnie w podobny, magiczny sposob. bylo to w innym miescie,
    wiec rozmawialem z technikiem prze telefon. mial ze soba router zabrany z
    CST i podlaczony do Watsona (przez Serial0). jak powiedzial, przed chwila
    koledzy z centrali zaobserwowali podniesiona warstwe FR, zobaczyli LMI wiec
    to, ze nie dziala to nasza wina. pomyslalem, ze moze w takim razie ja sie
    naucze od tepsy obslugi Cisco i, z pewnym trudem, namowilem wspomnianego
    technika do przeczytania konfiguracji.
    brzmiala nastepujaco:
    Interface Serial0
    shutdown

    mnie opadly rece, za to swiadkowie rozmowy buchneli gromkim smiechem.
    nastepnego dnia okazalo sie, ze "maja problemy na lini HDSL" ;-)

    > Podobno do Intela i Pico sa potrzebne jakies specjalne ustawienia u tepsy,
    > na standartowych Cisco działa, a moje routery - nie.
    moze statyczne mapowanie DLCI na IP?

    pzdr

  • 13. Data: 2002-11-27 16:00:48
    Temat: Re: tpsa nie chce przyjechaC by sprawdziCacze ...
    Od: "WoLF" <wolf*delete*@warezarchive.org>

    Grzegorz Szyszlo z adresu z...@w...lublin.pl napisał w
    news:3DDE130A.73CD@wbc.lublin.pl :

    > z tepsa trzeba jak z podlym psem. kijem przez grzbiet,
    > to w koncu zaszczeka, a czasem nawet gazete przyniesie :)
    > niestety zwykle tylko napaskudzi pod siebie :(

    ROTFL !!
    do FAQ to wrzucic jako odpowiedz na pytanie: jak postepować z TPSA ?
    ;o)

    Zorganizowałem drugi router, podłaczyłem i tez nie działało !
    Zadzwoniłem na 800 i za prę minut działało.
    brak mi słów by dalej pisac ...

    --
    WoLF
    http://www.warezarchive.org