  • 11. Data: 2017-03-04 12:31:05
    Temat: Re: tray
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu sobota, 4 marca 2017 12:24:07 UTC+1 użytkownik fir napisał:
> [...]
    w trayu wlaczone aczkolwiek nie instaluje dziwnych programow)

    z pendrivami sie certolic troche męka)
    wlaczona i niektore programy dodaly w niej wpisy)
    nieprzydatna ale nie wiem czy jakbym wylaczyl proces polaczenie by wogole dzialalo)

    glosnosc) - pozostale 5 moze powinien wogole wylaczyc procesami lub ukryc ikony

    > powylaczalem te ikony ale ogolnie nie wiem czy w przypadku xp takie podejscie by
    wszystko wylaczec i minimalizowac jest wlasciwe - ogolnie w moim podejsciu do mojego
    xp od paru lat balagan mi nie przeszkadza potrzebuje tylko wiedziec czy moj system
    jest zdrowy (wydaje sie zdrowy) a zdrowosci i balagan to dwie oddzielne rzeczy (nie
    pokrywaja sie)

    warto jednak zauwazyc ze wylaczenie
    (glownie przez klikniecie na nie prawym i wybranie zamknij czy wyjscie co zabijalo
    tez ich procesy) zarowno na ta alerty, soundmax, nvidia i htc nie spowodowalo
    ze dzwiek polaczenie przez modem czy grafika czy cokolwiek przestalo dzialac czyli te
    ikony to nieco nachalne przypominacze/reklamy i nic wiecej
    (nie przeszkadzaja za bardzo ale tez niczemu nie sluza)

    > inna rzecz ze win xp jest glupio nieortogonalnie zaprojektowany ale po latach
    uzywanie sie przyzwyczailem i xp wydaje mi sie prosty i moze nawet jakos mile
    przestarzaly w dobrym sensie tego slowa jak jakis dos.. ogolnie jest ok i jestem
    zdowolony (mam jeszcze 10-tke ale rzadko uzywam, zawsze wole pracowac na jakims
    starszym sprzecie to jest jakas taka moja cecha)

  • 12. Data: 2017-03-04 14:07:49
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    jak "wrócę" to podeślę fotki, bo tak to faktycznie nic nie wiadomo