  • 11. Data: 2016-11-20 22:11:50
    Temat: Re: tv sat bez opłat
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 20.11.2016 o 21:38, z pisze:
    > W dniu 2016-11-20 o 19:34, ToMasz pisze:
    > Ile byś był skłonny za taki bajer
    >
    > A dałbym z 50 zł :-)

    no to ja proponuje diody, tranzystory arduino i zasilacz (może być z
    usb) Tylko że ja za cianki bolek jestem zeby taki program napisać. koszt
    sprzętu nie przekoroczy 25zł
    ToMasz

  • 12. Data: 2016-11-21 17:03:02
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20-11-2016 o 18:33, Krycha pisze:

    > Różne państwa, w tym europejskie, nadają wiele programów niekodowanych i
    > jakoś nie boją się, że obywatele innych krajów to ogląda bez opłat. :-).

    To raczej chodzi o to, że za materiał dostępny w całej Europie jest inna
    cena licencji za materiały obce, a nie o obawy.

  • 13. Data: 2016-11-26 13:11:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    z pisze tak:

    > Chyba nie ma sensu zakładać anteny satelitarnej dla FTA. Po remoncie
    > balkonu już chyba nie założę. Tylko DVD-t.

    Włączyłem sat po roku (sprawdzić czy jeszcze działa) bo tylko oglądam
    Youtube i niemieckie programy edukacyjne są nadal fajne. Ale jak ktoś
    się przywali, że odbiornik sat + monitor podlega pod abonament to
    zdejmę antenę sat.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 14. Data: 2016-12-10 17:16:51
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    No i akurat są, np. ostatnio był Real - BVB na ZDF. Sporo jest na Das Erste (ARD):
    http://programm.ard.de/TV/Themenschwerpunkte/Sport/F
    ussball-im-TV/Startseite
    ZDF i Erste z HB, myślę o dołożeniu Astry, gdzie jest więcej niemieckich darmowych
    kanałów i to podobno w lepszej jakości (720p?).

    -----

  • 15. Data: 2016-12-10 18:19:09
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    W czyim zwyczaju?
    W Samsungach jest ustawienie (w Eko) wyłączenia po okresie bezczynności, ale po
    bardzo długim czasie (4 / 6 / 8 godzin).

    -----

  • 16. Data: 2016-12-10 18:26:00
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Jest TVS.
    Sporo kanałów muzycznych (chyba z kilkanaście, nawet niezłe jak ktoś lubi), parę
    mniej popularnych (jakieś NTL czy Nowa TV) czy zakupowych (Polonia 1, Mango)
    Był Fokus, ale coraz częściej bywa kodowany (na satelicie).

    -----
    > Zdaje się, że uprzywilejowane w dostępie niekodowanym są: TVP Info, Trwam i TVP
    Polonia.

  • 17. Data: 2016-12-10 21:22:22
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-12-10 o 18:19, ąćęłńóśźż pisze:
    > W czyim zwyczaju?
    > W Samsungach jest ustawienie (w Eko) wyłączenia po okresie bezczynności, ale po
    bardzo długim czasie (4 / 6 / 8 godzin).

    > -----

    Na moich byłych urządzeniach (jakiś ferguson, tv Sharp, tuner UPC) chyba
    najdłuższy minimalny czas to było 2 godziny.
    Dlatego jestem zdegustowany tym 4 / 6 / 8 :-)

  • 18. Data: 2016-12-11 08:53:23
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    No tak, i genialnie przerywały nagrywanie filmu trwającego 2:30 (z reklamami).
    Więc i tak sensowne było ustawienie 3-4 godziny, niezależnie od głupoty j.w.
    programisty FW.

    ------

  • 19. Data: 2016-12-11 10:51:25
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-12-11 o 08:53, ąćęłńóśźż pisze:
    > No tak, i genialnie przerywały nagrywanie filmu trwającego 2:30 (z reklamami).
    > Więc i tak sensowne było ustawienie 3-4 godziny, niezależnie od głupoty j.w.
    programisty FW.

    Nie znam takiej sytuacji. Może ostatnio rozbestwiłem się tunerem UPC
    który jakimś szałem nie jest ale oglądanie a nagrywanie to dwie odrębne
    rzeczy nie wchodzące sobie w drogę.
    Można to zrobić dobrze i mieć możliwość ustawienia na 45 min. tyle co
    połowa meczu :-)

    PS. Dlaczego drążę temat? Ze skąpstwa i przyzwyczajenia do komputera
    (pełna dowolność ustawienia) Często się zdarza że takie 40 cali u mnie
    żre prąd o 2 godziny za długo niż jest to potrzebne.
    Wiem muszę wytresować lepiej rodzinę :-)

    Ale przed zakupem tego nowego TV samsunga rocznik modelowy 2016. tv mi
    się wyłączał grzecznie po 45 minutach niedotykania go.

  • 20. Data: 2016-12-12 14:49:50
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 11-12-2016 o 10:51, z pisze:
> [...]

    Co za badziew przerywał nagrywanie w momencie wyłączenia telewizora
    (ekranu)?

    W połowie filmu?
    Co w tym fajnego?