  • 21. Data: 2016-12-12 16:31:13
    Temat: Re: tv sat bez opłat
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 12 Dec 2016 14:49:50 +0100, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:
    > W połowie filmu?
    > Co w tym fajnego?

    Nic, ale faktycznie jest tam taka śmieszna opcja domyślnie włączona,
    że jak user jest bezczynny to się wyłączą po zdefiniowanym czasie.

    --
    Marek

  • 22. Data: 2016-12-12 18:17:39
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-12-12 o 14:49, Cavallino pisze:
    > W połowie filmu?
    > Co w tym fajnego?

    To jedyny racjonalny odstęp czasu nie przerywany reklamami :-)
    Film trwa dużo więcej i zazwyczaj po bloku reklamowym (20 min) się
    zasypia albo ogląda już coś innego.
    Dlatego filmy oglądam z nagrania żeby nie zasnąć a bloki reklamowe
    przewijam i w ten sposób podtrzymuję TV "na duchu" :-)

    PS.

    Tak wiem... Nie jestem dobrym adresatem tego reklamowego rynsztoka :-)

  • 23. Data: 2016-12-13 13:11:42
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12-12-2016 o 18:17, z pisze:

    > To jedyny racjonalny odstęp czasu nie przerywany reklamami :-)
    > Film trwa dużo więcej i zazwyczaj po bloku reklamowym (20 min) się
    > zasypia albo ogląda już coś innego.
    > Dlatego filmy oglądam z nagrania

    Wtedy Ci się tv nie wyłączy po 45 minutach?
    Jak dla mnie ustawienie ekstremalnie bez sensu.

  • 24. Data: 2016-12-13 14:43:24
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-12-13 o 13:11, Cavallino pisze:
    > Wtedy Ci się tv nie wyłączy po 45 minutach?
    > Jak dla mnie ustawienie ekstremalnie bez sensu.

    Mówimy o wyłączeniu po czasie bezczynności operatora.
    Jak są reklamy to trzeba będzie w tym czasie przewijać (czyli czynność
    operatora) A jak film bez reklam i nudny (bo jakby był zajmujący to po
    ostrzeżeniu się pilota naciśnie) to kij z takim filmem i rachunek za
    prąd mniejszy :-)

    PS. Chciałbym uniknąć 4 godzin bezsensownego pobierania prądu.
    Można ustawić wyłączenie na konkretną godzinę każdego dnia ale nie
    jestem (i moja rodzina) tak systematyczny żeby zawsze zasypiać o tej
    samej porze :-)

  • 25. Data: 2016-12-13 16:11:05
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13-12-2016 o 14:43, z pisze:

    > Mówimy o wyłączeniu po czasie bezczynności operatora.
    > Jak są reklamy

    Niektórzy mają C+ lub HBO.

  • 26. Data: 2016-12-13 17:54:52
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-12-13 o 16:11, Cavallino pisze:
    > Niektórzy mają C+ lub HBO.

    Czy to coś zmienia w kwestii banalnej funkcjonalności którą od
    kilkunastu lat mam w komputerze? :-)

  • 27. Data: 2016-12-14 17:32:21
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13-12-2016 o 17:54, z pisze:

    > Czy to coś zmienia w kwestii banalnej funkcjonalności którą od
    > kilkunastu lat mam w komputerze? :-)

    Nie wiem o czym mówisz.
    Jeśli o automatycznym usypianiu sprzętu akurat po 45 minutach, to ja
    takowej nie mam.
    A to że można ustawić czas jaki się chce, to oczywistość we wszystkich
    tv jakie widziałem.

  • 28. Data: 2016-12-14 19:22:38
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-12-14 o 17:32, Cavallino pisze:
    > Nie wiem o czym mówisz.

    Jeszcze raz: :-)
    Mówimy o wyłączeniu po czasie bezczynności _widza_

    > Jeśli o automatycznym usypianiu sprzętu akurat po 45 minutach, to ja
    > takowej nie mam.

    A jeśli masz to po jakim czasie? 4 godziny?

    Sharp Aguos - od 30 min.

    Dekoder UPC - od 30 min.

    Samsung 43" 4K model 2016 - NIE ISTNIEJE :-(
    Jest wiele innych ustawień włączania i wyłączania ale "po
    bezczynności" NIE

    W dodatku przy zaniku napięcia albo wyłączeniu TV np. z listwy
    ustawienia te są zerowane
    ZAŁAMKA

    > A to że można ustawić czas jaki się chce, to oczywistość we wszystkich
    > tv jakie widziałem.

    Znaczy: "Od teraz wyłącz się za X godzin" ?

    Nie o tym mowa

  • 29. Data: 2016-12-14 19:37:20
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-12-14 o 19:22, z pisze:

    > Samsung 43" 4K model 2016 - NIE ISTNIEJE :-(
    > Jest wiele innych ustawień włączania i wyłączania ale "po
    > bezczynności" NIE

    Sorry. Jest w opcjach ECO
    Można wybrać 4, 6 lub 8 godzin.

  • 30. Data: 2016-12-14 19:40:24
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-12-2016 o 19:22, z pisze:

    > Jeszcze raz: :-)
    > Mówimy o wyłączeniu po czasie bezczynności _widza_

    Tyle że Ty mówiłeś o konieczności wyłączania po 45 minutach - i tylko z
    tym dyskutowałem.
    Samej funkcji jako takiej nie kwestionuję.

    > A jeśli masz to po jakim czasie? 4 godziny?

    Ustawialne, w LG od 4-8 h.
    Domyślnie 4.

    > Sharp Aguos - od 30 min.
    >
    > Dekoder UPC - od 30 min.
    >
    > Samsung 43" 4K model 2016 - NIE ISTNIEJE :-(
    > Jest wiele innych ustawień włączania i wyłączania ale "po
    > bezczynności" NIE

    Może nie znalazłeś?
    w LG toto jest w opcjach Eko.
    Plus wygaszacz ekranu po godzinie nieużywania (ale on się nie włącza w
    przypadku oglądania tv).

    > W dodatku przy zaniku napięcia albo wyłączeniu TV np. z listwy
    > ustawienia te są zerowane
    > ZAŁAMKA

    > Znaczy: "Od teraz wyłącz się za X godzin" ?

    Nie - o wyłączeniu w przypadku bezczynności.