  • 1. Data: 2010-05-23 17:15:58
    Temat: uC Cygnala + Eth
    Od: "stary grzyb" <s...@o...pl>

    Witam

    Czy ktoś z Was wykorzystuje mikrokontrolery firmy Silicon Labs (dawniej
    Cygnal) do obsługi interfejsu Ethernetowego? Jeśli tak, to jakie?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-05-24 14:53:10
    Temat: Re: uC Cygnala + Eth
    Od: a...@p...fm

    Silabs - 8051F580 - 128Kb Flash i 8K RAM - starcza na stos
    Więcej na http://www.wg.com.pl/
    Adam

  • 3. Data: 2010-05-24 15:14:54
    Od: "stary grzyb" <s...@o...pl>

    > Silabs - 8051F580 - 128Kb Flash i 8K RAM - starcza na stos...

    Wiem - szukam osób, które ROBIŁY Eth na Silabsach.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-05-24 16:12:34
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    stary grzyb pisze:

    > Wiem - szukam osób, które ROBIŁY Eth na Silabsach.
    > Pozdrawiam

    Ja nie robiłem, ale byli u mnie kiedyś panowie z WG
    i demonstrowali Development Kit z Silabsa, na którym
    Eth śmigał, aż miło. Tak więc również polecam
    link z przedpoprzedniego postu.

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 5. Data: 2010-05-24 18:17:18
    Od: MrWebsky <m...@p...onet.pl>

    stary grzyb wrote:

    > Witam
    >
    > Czy ktoś z Was wykorzystuje mikrokontrolery firmy Silicon Labs (dawniej
    > Cygnal) do obsługi interfejsu Ethernetowego? Jeśli tak, to jakie?
    >
    > Pozdrawiam

    C8051F340 z CP2201.
    Działało, ale bez porywu.

    To co dają jest w kodzie zamkniętym więc jeśli coś się
    sypie niech cię Ethereal broni.

  • 6. Data: 2010-05-24 18:17:23
    Od: "stary grzyb" <s...@o...pl>

    > Ja nie robiłem, ale byli u mnie kiedyś panowie z WG
    > i demonstrowali Development Kit z Silabsa...

    Ale ja szukam kogoś, kto ROBIŁ!!! (i nie jest dystrybutorem Silabsa) - a ich
    kit mam od dawna (Embedded Ethernet Development Kit).

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-05-24 18:44:44
    Od: "stary grzyb" <s...@o...pl>

    > C8051F340 z CP2201.
    > Działało, ale bez porywu.
    >
    > To co dają jest w kodzie zamkniętym więc jeśli coś się
    > sypie niech cię Ethereal broni.

    Dzięki za cenne doświadczenia!
    Właśnie tego się obawiałem i dlatego Embedded Ethernet Development Kit już
    tak długo leży w szafie, zwłaszcza że nie jest mi to potrzebne "na wczoraj".

    PS.
    Zalety wspaniałego Ethereal'a (obecnie Wireshark) doceniam.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-05-24 23:36:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MrWebsky" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > C8051F340 z CP2201.
    > Działało, ale bez porywu.
    >
    > To co dają jest w kodzie zamkniętym więc jeśli coś się
    > sypie niech cię Ethereal broni.

    A oni obsługują ten Ethernet jako Full Duplex 100Mbps czy tylko 10Mbps?

  • 9. Data: 2010-05-25 21:17:14
    Od: MrWebsky <m...@p...onet.pl>

    Jeśli mnie pamięc nie myli to negocjowało na 10Mbit w half.