  • 21. Data: 2017-04-14 22:49:26
    Temat: Re: umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi
    Od: Alzem ??????????? <a...@b...by>

    Odnośnik do regulaminu:
    http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_0000
    8/D_007_0014345.pdf

    pozdrawiam :)

  • 22. Data: 2017-04-15 00:15:25
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-04-14 o 14:25, Kris pisze:
    > W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 14:11:40 UTC+2 użytkownik J.F.
    >>
    > Więc sam Sobie odpowiedziałeś.

    Najlepiej zadzwonić do Rzecznika Konsumentów i dowiesz się co i jak.

    --
    animka

  • 23. Data: 2017-04-18 02:00:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 14 Apr 2017 22:49:26 +0200, Alzem ??????????? napisał(a):
    > Odnośnik do regulaminu:
    > http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_0000
    8/D_007_0014345.pdf

    Kiedy podpisales ?

    Regulamin obowiazuje od 02.03.2017, pkt 2.7 czytales ?

    Warto by to do UOKiKu podkablowac.
    "Kwota ulgi" 1700zl jak za "tylko SIM" wydaje sie bardzo wygorowana.
    A jak masz jaja/zylke do hazardu, to mozna probowac co sad na to powie
    :-)

    A pkt 4.1.3.2 to o jakiej oplacie mowi ?

    Regulamin warto przeczytac ... moze cos tam pisze o zawieszeniu, to
    zawiesic do czasu przywrocenia zasiegu :-)

    J.

  • 24. Data: 2017-04-18 08:43:47
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-04-12 o 12:24, Alzem ???????????? pisze:
> [...]
    >
    > Złożyłem reklamacje do operatora, że nie mogę korzystać z usługi.
    > I wiecie co otrzymałem, jaką odpowiedź? :)
    >
    > Otrzymałem zwrotne pismo, informujące mnie, że mogą zaoferować mi 25%
    > zniżki na kolejne 3 okresy abonamentowe.
    > Co mi z ich zniżki, jak ja nie mogę w ogóle korzystać z dostępu do
    > Internetu, bo korzystanie z 2G, to nie jest korzystanie.
    > Czyli mam płacić 75% abonamentu za coś czego nie otrzymam. Ale
    > cyrograf podpisany.
    >
    > Czy ktoś z Was miał podobne doświadczenia?
    > Czy argument braku dostępu do usługi 3G oraz 4G jest wystarczającym

    Kilka lat temu, z Orange. Taka lokalizacja że z dnia na dzień całkowicie
    zniknęła możliwość korzystania z dostępu do netu. W odpowiedzi napisali
    że "nie ma podstaw aby uznać wypowiedzenie za zasadne", nawet jakiegoś
    rabatu nie zaproponowali.. I tak już nawiasem - ratować musiałem się
    zakupem zewnętrznej anteny.

  • 25. Data: 2017-04-22 12:05:39
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 14 Apr 2017 22:49:26 +0200, Alzem ??????????? <a...@b...by>
    wrote:

    >Odnośnik do regulaminu:
    >http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_000
    08/D_007_0014345.pdf

    >pozdrawiam :)

    To nie jest regulamin.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 26. Data: 2017-04-24 20:45:20
    Od: Krzysztof Staniorowski <n...@k...net>

    Andrzej <n...@i...invalid> wrote:
    > Alzem ???????????? <"alzem.030BK@M2VGK@030BK"@M2VGK.by>

    > Regulaminowo i prawnie - nie. Usługę masz - jak sam piszesz, 2G działa;
    > zapewne nie masz też zagwarantowanego dostępu w danym konkretnym miejscu.

    Na przyszłość może warto wybrać innego operatora niż ten najgorszy?
    Trzymanie się ofert prepaid też nie zaszkodzi, jak coś przestanie działać
    to karta SIM ląduje w szufladzie bez żadnych konsekwencji finansowych.

    --
    Sent from my iPad via NewsTap :-)