  • 1. Data: 2010-05-18 13:08:41
    Temat: umweltplakette
    Od: " tx" <t...@N...gazeta.pl>

    Witajcie,

    gdzie na trasie do Berlina bede mogl nabyc umweltplakette, zakladajac ze
    granice w Szczecinie przekrocze ok. 18 w sobote ?
    Rozumiem, ze nie ma znaczenia, ze samochod to polroczny benzyniak ?

  • 2. Data: 2010-05-18 15:56:43
    Temat: Re: umweltplakette
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2010-05-18 13:08, tx pisze:
> [...]
    > granice w Szczecinie przekrocze ok. 18 w sobote ?
    > Rozumiem, ze nie ma znaczenia, ze samochod to polroczny benzyniak ?

    Znaczenia nie ma.

    Ja naklejkę kupowałem w samym Berlinie - jadąc do centrum szukaj znaków
    z logo Umweltplakette.
    Ale w sobotę wieczorem możesz mieć problem...

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 3. Data: 2010-05-19 08:36:23
    Od: "omega_fan" <o...@n...org>

    " tx" <t...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > Witajcie,
    >
    > gdzie na trasie do Berlina bede mogl nabyc umweltplakette, zakladajac ze
    > granice w Szczecinie przekrocze ok. 18 w sobote ?

    Jak dla mnie - o tej porze nigdzie.

    > Rozumiem, ze nie ma znaczenia, ze samochod to polroczny benzyniak ?

    Nie ma znaczenia, i tak nie kupisz w sobote po 18.

  • 4. Data: 2010-05-19 08:50:12
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Ja tez sie wybieram i nie kupuje.
    Kiedys pojechalem w nocy, nie bylo mozliwosci zakupu.
    Po rozmowie telefonicznej z niemiecka "Police" pozwolili jechac.
    Jak by zatrzymali, mialem sie odwolac do tej rozmowy, ze zglaszalem:)
    I tyle:)

  • 5. Data: 2010-05-19 09:17:58
    Od: "omega_fan" <o...@n...org>

    > gdzie na trasie do Berlina bede mogl nabyc umweltplakette, zakladajac ze
    > granice w Szczecinie przekrocze ok. 18 w sobote ?
    > Rozumiem, ze nie ma znaczenia, ze samochod to polroczny benzyniak ?

    Ja kiedys kupilem sobie na Allegro, byly po 35 zl.
    Teraz widze ze troche drozsze sa.
    Przyszla w ciagu 5 dni. Moze to jest rozwiazanie?