  • 1. Data: 2012-07-05 23:16:52
    Temat: uposledzony umyslowo projektant w toshibie/microsofcie?
    Od: K <...@...c>

    witam,
    zanabyty nowy lap toshiby, w excelu pojawi sie nagle problem z tzw
    zacietym przyciskiem ctrl. ok, znalzlem:
    http://forums.toshiba.com/t5/Windows-7/Windows-think
    ing-Ctrl-key-is-stuck-on-Satellite-P750/m-p/261385/h
    ighlight/false#M9153

    teraz pojawia sie problem ctrl+c przy ktorym wycina tekst/komorki, a +v
    ich nie wkleja. malo tego, +z nie cofa zmian. cos czuje ze to jakis
    kolejny kurwa ficzer niedorozwoja pracujacego w toshibie/microsofcie.
    czy tam pracuja debile? oczywiscie zeby bylo smieszniej problem dotyczy
    glownie office. czy ktos moze mi poradzic co tym razem i gdzie trzeba
    wylaczyc zeby z tego gowna normalnie korzystac?

    sorry ze sie unioslem, ale na taki debilizm nie potrafie inaczej reagowac.

  • 2. Data: 2012-07-05 23:25:44
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-07-05 23:16, K pisze:
> [...]
    > wylaczyc zeby z tego gowna normalnie korzystac?
    >
    > sorry ze sie unioslem, ale na taki debilizm nie potrafie inaczej reagowac.

    A gestów myszy nie da się wyłączyć, albo ustawić po swojemu?

    --
    animka

  • 3. Data: 2012-07-05 23:27:11
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "K" napisał:

    > oczywiscie zeby bylo smieszniej problem dotyczy glownie office.

    No śmieszne jak cholera, zwłaszcza na tej grupie.

    > czy ktos moze mi poradzic

    Nie spodobałaby ci się moja rada, zatem FUT gdzie trzeba.

    JoteR

  • 4. Data: 2012-07-05 23:36:10
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 05.07.2012 23:16, K pisze:
> [...]
    > wylaczyc zeby z tego gowna normalnie korzystac?
    >
    > sorry ze sie unioslem, ale na taki debilizm nie potrafie inaczej reagowac.
    nie czytałem anglojęzycznego forum, ale jak coś nie działa a jest nowe,
    to może zgłosić niezgodność i naprawią?
    Może wystarczy coś podpiłować albo nasmarować?
    Dalej nie? to zainstaluj linuksa i kup myszkę. wtedy trzeci klawisz
    myszki daje mniej więcej to co ctrl+v + ctrl+c
    ToMasz

  • 5. Data: 2012-07-06 13:40:21
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/07/2012 22:36, ToMasz wrote:

> [...]
    > Dalej nie? to zainstaluj linuksa i kup myszkę. wtedy trzeci klawisz
    > myszki daje mniej więcej to co ctrl+v + ctrl+c

    Rada z cyklu "jeśli twój kot drapie meble, ukręć mu głowę, nasikaj do
    szyi i kup sobie łasiczkę".

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 6. Data: 2012-07-06 15:11:12
    Od: neo <d...@y...pl>

    On 5 Lip, 23:16, K <a...@...c> wrote:
> [...]
    > wylaczyc zeby z tego gowna normalnie korzystac?
    >
    > sorry ze sie unioslem, ale na taki debilizm nie potrafie inaczej reagowac.

    Pracowałem krótko na jakiejś Toshibie, ale się wieszała i odpuściłem :)

  • 7. Data: 2012-07-06 23:41:28
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości
> [...]
    > wylaczyc zeby z tego gowna normalnie korzystac?
    >
    > sorry ze sie unioslem, ale na taki debilizm nie potrafie inaczej reagowac.

    Skoro nie potrafisz to masz duuuuże problemy z samokontrolą :P

  • 8. Data: 2012-07-08 00:05:13
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2012-07-05 23:16, K wysłał(a) wiadomość:
> [...]
    > zacietym przyciskiem ctrl.

    > <http://forums.toshiba.com/t5/Windows-7/Windows-thin
    king-Ctrl-key-is-stuck-on-Satellite-P750/m-p/261385/

    Miałem to samo z touchpadem obsługiwanym przez sterownik Synaptics.
    Wyłączyłem w autostarcie ładowanie tego sterownika do touchpada. Teraz
    już nie mam tych denerwujących "gestów". Coś za coś: żeby przewijać
    strony WWW czy dokumenty Worda muszę kliknąć lewy klawisz myszy i
    kliknąć na pasku przewijania i przesuwać.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/