  • 1. Data: 2009-01-14 15:45:13
    Temat: userfly
    Od: trawiarz <t...@g...com>

    http://www.userfly.com

    wrzuciłem to na moja stronke, efekt jest bardzo ciekawy
    Jak to dziala i czy jest to bezpieczne?

  • 2. Data: 2009-01-15 14:22:23
    Temat: Re: userfly
    Od: trawiarz <t...@g...com>

    dla wyjasnienia jak to dziala:

    http://vbeta.pl/2009/01/14/userfly-co-robia-internau
    ci-na-twojej-stronie/

    Userfly po prostu nagrywa wizytę internautów na naszej stronie -
    widzimy ruchy kursora, przewijanie, klikanie w linki, wpisywanie haseł
    w panele wyszukiwarki itd. Klikmapy dają nam ogólny obraz, tutaj mamy
    jednak możliwość przyjrzenia się jednostce. Aby zacząć nagrywać
    wystarczy dodać linijkę kodu do naszej strony.