  • 11. Data: 2014-11-04 18:45:41
    Temat: Re: virgin pokazuje pazurki ostatecznie
    Od: DJ Abelson? <h...@s...org>

    W dniu 2014-11-02 o 19:49, jedrek pisze:

    > Karta virgin nie wpuszcza na bazę plusa

    Możesz wyjaśnić o co chodzi z tym plusem?

    --
    "Com napisał, napisałem"

    Pontius Pilatus

  • 12. Data: 2014-11-07 17:05:17
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Uzytkownik <h...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > Bez kompromosów zostaje bez zmian.

    "Taryfa BEZ KOMPROMISOW (Oferta 2012)
    Waznosc konta: 2015-10-18"

    tak u mnie pisze po zalogowaniu
    to chyba jednak bedzie drozej

  • 13. Data: 2014-11-07 17:06:08
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    sorki zamotalem sie z nazwami

  • 14. Data: 2014-11-09 11:15:17
    Od: "jedrek" <j...@s...2>

    "DJ Abelson?"

    > Możesz wyjaśnić o co chodzi z tym plusem?

    Mając kartę play bez problemu zalogujesz się do sieci plusa.
    Mając kartę virgin (która korzysta z infrastruktury play czyli P4 i traktuje
    ją jako swoją macierzystą, a play traktuje virgin jako swoje w sieci
    wewnętrznej) nie jesteś się taką kartą w stanie wbić na sieć plusa.
    Czyli wyjeżdżasz na zadupie, play tradycyjnie wtedy jest nieosiągalny.
    Jak na złość w danej wsi nie widać także T-Mobile (Era), a widać tylko
    plusa.
    I teraz mając play wbijasz się nim bez łaski na plusa.
    Mając w drugim telefonie kartę virgina nie wbijesz się nim na plusa - odmowa
    dostępu.
    Czyli z virgin na wsi zostajesz w czarnej d... i sobie pogadałeś...

  • 15. Data: 2014-11-09 11:28:53
    Temat: Re: virgin pokazuje pazurki ostatecznie, orange to gówno
    Od: "jedrek" <j...@s...2>

    "J.F."

    > Ale nie pisz nam, tylko do prezesa/marketingu itp.

    Piszę wam, bo wy mnie może zrozumiecie.
    Prezesy na pewno nie, a trzeba się komuś wypłakać :)
    U operatoratorów w 90% statystycznie jest brak zrozumienia.
    Przykładem mega tępoty w ostatnich tygodniach stała się dla mnie francuska
    pomarańcza. Infolinia ich to zbieranina głupków i osób, które nic nie mogą,
    nic nie chcą i nic im nie wolno robić, generalnie beton, zero chęci pomocy i
    działania "jak się nie da przez drzwi to spróbujemy wejść w sprawę przez
    komin, będzie pan zadowolony" aby pomóc dzwoniącemu rozwiązać problem. Ale
    gdzie tam za trude! Wiecznie niewykonalne. Gdyby się choć trochę starali (a
    nie czarowali bezpłcowymi odgórnie narzuconymi regułkami wyczytanymi z
    gotowca z monitora), aby w przyszłości mógł o nich powiedzieć abonent:
    "orange to wypasiona firma, zależy im na kliencie już zdobytym, a także na
    potencjalnie nowym kliencie, stają na głowie aby klient był zadowolony, żeby
    wiedział, że pracujacy w orange mają jaja i dzwoniący do nich człowiek z
    problemem po tym jak mu pomogli chętnie nagoni im kolejnych nowych klientów,
    bo jest miło zaskoczony jak bardzo dbają, jak wychodzą na przeciw klienta
    aby go do siebie przyciągnąć"
    Ale gdzie tam, lepiej wydać setkim milionów na gówniane reklamy w tv,
    skrzynkę zasypać ci gównem z gatunku "wybierz neostradę"
    A jak chcesz ją rzeczywiście podłączyć (bo jak na złość w okolicy nie ma
    dobrej, miłej konkurencji, która szanuje klienta) to między wierszami na
    infolinii orange słyszysz "spierdalaj pan i nie męcz", nie bo nie, tak bo
    tak i idź pan sobie, nie potrafię powiedzieć dlaczego tak jest, nie mam na
    to kompletnie wpływu.
    I gadaj człowieku do usranej śmierci z debilami na infolinii orange.

  • 16. Data: 2014-11-12 16:11:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jedrek" napisał w wiadomości
    "J.F."
    >Piszę wam, bo wy mnie może zrozumiecie.
    >Prezesy na pewno nie, a trzeba się komuś wypłakać :)

    My cie zrozumiemy, ale na tym sie skonczy.
    A taki list do dzialu marketingu moze pomoc :-)

    J.