  • 31. Data: 2016-10-31 01:35:07
    Temat: Re: w stu % elektroniczna waluta
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Akarm"

    > Niektórzy takie posty ignorują albo
    > wrzucają nadawcę do killfile'a żeby śmietnika nie oglądać. Twój wybór.

    Jeśli lubisz dyskusje z takim ćwokiem, to może tocz je prywatnie. Nie
    wyciągaj ścierwa na wierzch, bo jak już zauważyłeś, niektórzy (czyli
    myśląca większość) trzymają go w kiblu.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 32. Data: 2016-10-31 01:36:02
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "AlexY"

    Racja, właśnie wyszła mu słoma z butów, zakończyłem z nim rozmowę.
    ---
    Nie gadaj, skończyły Ci się argumenty i tyle

  • 33. Data: 2016-10-31 13:17:39
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-10-28 o 21:39, re pisze:

    > Łaskawie "wstawiam te swoje minusy" by takim jak Ty robić dobrze

    A teraz mozesz juz laskawie wypierdalac.

  • 34. Data: 2016-11-05 17:08:18
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    AlexY napisał(a) :

    > Racja, właśnie wyszła mu słoma z butów, zakończyłem z nim rozmowę.

    Dziękuję.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1