  • 11. Data: 2014-10-27 19:09:55
    Temat: Re: wcięcia
    Od: firr <p...@g...com>

    wogole ten n++ chyba znacznie sie poprawil przez ostatnie pare lat

    co do tego

    Features

    Syntax Highlighting and Syntax Folding

    User Defined Syntax Highlighting and Folding: screenshot 1, screenshot 2, screenshot
    3 and screenshot 4
    PCRE (Perl Compatible Regular Expression) Search/Replace
    GUI entirely customizable: minimalist, tab with close button, multi-line tab,
    vertical tab and vertical document list
    Document Map
    Auto-completion: Word completion, Function completion and Function parameters hint
    Multi-Document (Tab interface)
    Multi-View
    WYSIWYG (Printing)
    Zoom in and zoom out
    Multi-Language environment supported
    Bookmark
    Macro recording and playback
    Launch with different arguments

    dla mnie wazne i przydatne -> (a czego nie ma w wiekszosci w moim starym edytorku
    context ktorego ciagle uzywam)

    - pelna kustomizacja (nie sprawdzalem czy tu faktycznie jest pelna)

    - document map - nigdy nie uzywalem ale chyba
    spoko

    - auto-completion - nie uzywalem ale chyba spoko

    - zoom in/out - to jest przydatne (ciagle szkoda ze nie plynne)

    - jest jeszcze spell checker,

    - multi view (nawet nie pamietam czy w moim starym edytorze to jest czy tego nie ma,
    chyba nie ma - byc moze przydatne

    co do reszty

    - syntax folding - nie wiem czy kiedykolwiek sie przekonam

    - PCRE - w sumie szczerze nienawidze wyrazen regularnych tak ze nie wiem czy sie
    kiedys przekonam

    - makra - sam nie wiem

    jest tego juz na tyle duzo ze moze arto poswiecic by pare tygodni by poprobowac
    przesiadke, sam nie wiem - prostsze toole maja tak naprawde pewne gigantyczne zalety
    i to jest wlasnie bol ze samolot to nie rower ;/

    (tylko ze ne wiem czy da sie z tego zrobic ide - tj czy przechwytuje 'w sobie' output
    z kompilatora i mozna tez spod tego odpalac skrypt budwoania - no i przydaloby sie
    nie
    jakies prymitywne search/replace tylko zwykle
    opcje do refaktoryzacji - co np dla c chyba nie jest trudne) - contexta uzywam chyba
    gdzies tak od 12-14 lat teraz na tyle te edytory sie ruszyly ze widac postep (tylko
    chyba ciagle brak tego skonczonego refektora/yzera)

  • 12. Data: 2014-11-05 19:02:25
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dzięki tab działa

    a może Ktoś tu wie czy można w wielu wierszach jednocześnie wstawić
    jakiś znak? zaremować wiele linii

  • 13. Data: 2014-11-05 21:41:27
    Od: Piotr <S...@w...pl>

    Dnia 05.11.2014 platformowe głupki <N...@g...pl> napisał/a:
    > dzięki tab działa
    >
    > a może Ktoś tu wie czy można w wielu wierszach jednocześnie wstawić
    > jakiś znak? zaremować wiele linii

    W podstawowym zakresie sie da, na przyklad komentowanie poprzez zaznaczenie
    fragmentu i Ctrl+Q (lub oczywiscie menu->Edycja->Komentarze) ale jakichs
    bardziej zaawansowanych edycji multiline (takich chociazby jak w Emacs na
    tym filmiku od 10:30 http://www.youtube.com/watch?v=B6jfrrwR10k ) to z tego
    co wiem, nie ma.

  • 14. Data: 2014-11-05 22:00:59
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dzieki, ale to nie to,
    mam kod w assemblerze, a na tym npp wymięka...

  • 15. Data: 2014-11-05 22:13:40
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 05 Nov 2014 22:00:59 +0100, platformowe głupki napisał(a):

    > dzieki, ale to nie to,
    > mam kod w assemblerze, a na tym npp wymięka...

    po co Ci edycja do kodu ASM? i tak go nie ogarniasz tluczku :-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 16. Data: 2014-11-05 22:30:36
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    stosuję modną ostatnio metodę "na probabilistykę",
    wklejam w różne miejsca losowe komendy i po kompilacji patrzę co mi
    wyszło...

  • 17. Data: 2014-11-05 22:34:26
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czasem lubię sobie walnąć paro linijkowego rema, a co!

  • 18. Data: 2014-11-05 22:37:21
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a to Was pewnie zabije, lubię co jakiś czas dać w kodzie komentarz... ha
    ha! dobrze, że europa nie wie bo jeszcze zostałbym poddany jakimś ostrym
    konsekwencjom za pisanie dokumentacji...