  • 1. Data: 2017-07-08 21:08:30
    Temat: windows xp a kasperski
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    proszę Waszmościów o radę - Kto instalował na Wind XP kasperski 2017 pl?
    po na ich stronie pisze, że nie daje się - a ja nie chcę sobie
    rozpierdolić systemu...

  • 2. Data: 2017-07-08 21:48:14
    Temat: Re: windows xp a kasperski
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    W dniu sobota, 8 lipca 2017 21:08:32 UTC+2 użytkownik w systemie siła 'POPIS/EU
    napisał:
    > proszę Waszmościów o radę - Kto instalował na Wind XP kasperski 2017 pl?
    > po na ich stronie pisze, że nie daje się - a ja nie chcę sobie
    > rozpierdolić systemu...

    Skoro "tfurcy" sami napisali, że się nie da, to znaczy, że się nie da.
    Nie instalować!

  • 3. Data: 2017-07-08 21:55:20
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "TurboPascal" <t...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    <Skoro "tfurcy" sami napisali, że się nie da, to znaczy, że się nie da.
    <Nie instalować!

    ...bo zapewne i tak na początku próby instalacji wyskoczy , że nieobslugiwany OS.

  • 4. Data: 2017-07-09 17:48:55
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    nie wyskoczył, zainstalował się, po czym system się wyjebał po reboocie...

    także informacyjnie - nie działa!

  • 5. Data: 2017-07-09 17:54:18
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU" <N...@g...pl>
    wrote in message news:ojtja5$o2s$1@node2.news.atman.pl...
    > nie wyskoczył, zainstalował się, po czym system się wyjebał po reboocie...
    >
    > także informacyjnie - nie działa!

    No jaki widac na tym przykładzie - mozna sie pomylić:-)

  • 6. Data: 2017-07-24 09:25:24
    Od: Marek <t...@f...pl>

    W dniu 2017-07-08 o 21:08, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:
    > proszę Waszmościów o radę - Kto instalował na Wind XP kasperski 2017 pl?
    > po na ich stronie pisze, że nie daje się - a ja nie chcę sobie rozpierdolić
    systemu...

    Eee tam...zainstaluj, przynajmniej potem będziesz mógł truć na grupie, że ci
    Kasperski
    rozp..ł system i co teraz możesz zrobić, bo to naprawić. The show must go on!

    --
    Pzdr.
    Marek