  • 11. Data: 2010-06-14 22:47:13
    Temat: Re: winyle obok telewizora crt
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:hv61gs$58c$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Eż, cholera i nici z interesu...
    > A już znalazłem producenta tych małych witryn chłodniczych, w których
    > RedBull się do sklepów wstawia i zastanawiałem się jedynie nad wzorem
    > audiofilskiej naklejki na szybę. A tu - duuupaaa, ktoś był szybszy.

    Nie poddawaj sie - byc może niedługo w któryms z pism dla audiofili pojawi
    sie porównanie 10 lodówek do przechowywania płyt - możesz się załapać.
    Zwłaszcza jeśli dorobisz wnętrze z miedzanej blachy koniecznie z miedzi
    pochodzącej z kopalni w Brazylii i pokryjesz ją austraijskim srebrem. Tak,
    to mogłoby dac dobry efekt :)

    MaW

  • 12. Data: 2010-06-15 08:29:17
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:hv6bhi$tns$1@news.onet.pl,
    MaW <n...@a...bbb> nabazgrał:
    (ciap)
> [...]
    > koniecznie z miedzi pochodzącej z kopalni w Brazylii i pokryjesz ją
    > austraijskim srebrem. Tak, to mogłoby dac dobry efekt :)

    Owszem, ale brazylijska nie nadaje się do muzyki klasycznej :-(

    --
    Włodek

  • 13. Data: 2010-06-15 09:16:40
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    > Oczywiście. Przester to jest ścinanie wierzchołków sinusoid, a pisk to
    > jest sprzężenie, czy jak to nazwałeś: wzbudzenie. Siakoś się nie wyspałem.

    Wzbudzać się może tez na niskich. Wcale nie musi być pisk.

    MD

  • 14. Data: 2010-06-15 20:23:07
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Mario napisał:

    > Wzbudzać się może tez na niskich. Wcale nie musi być pisk.

    Najniższe wzbudzenie wzmacniacza audio jakie było mi dane widzieć na
    własne oczy (źle poprowadzona masa) miało ułamki hertza - membrana
    falowała w sposób zupełnie widoczny, można było ruchy z zegarkiem w ręku
    liczyć. Co ciekawe - bez efektów przesterowana, bez ostrzejszych
    słyszalnych stuknięć.

    --
    Darek

  • 15. Data: 2010-06-16 07:13:45
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > falowała w sposób zupełnie widoczny, można było ruchy z zegarkiem w ręku
    > liczyć. Co ciekawe - bez efektów przesterowana, bez ostrzejszych

    Czasami zdarzało się nagłaśniać lub pomagać przy nagłaśnianiu różnych
    imprez.

    Zdarzało się, że po odpaleniu końcówki mocy głośniki dostawały stałe
    napięcie, nieraz wyglądało to, jakby chciały wyskoczyć z ramy.

    Ech, ludzie różny sprzęt mają.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.