  • 1. Data: 2018-04-13 09:01:26
    Temat: woda na szybe
    Od: s...@g...com

    https://www.youtube.com/watch?v=yvOMY361Uw8

    I co teraz?

    Może niezobowiązujący flejmik? :)

  • 2. Data: 2018-04-13 09:28:59
    Temat: Re: woda na szybe
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    news:fe7e7a11-5765-4753-b42e-e98446aaf533@googlegrou
    ps.com...
    https://www.youtube.com/watch?v=yvOMY361Uw8

    I co teraz?

    Może niezobowiązujący flejmik? :)

    Oj tak ;)
    Myslalem ze bedzie w koncu jakis filmik udowadniajacy ze szyba peka pod
    wplywem goracej wody :) A tu klops. Ja od lat tak odmrazam zima szyby i
    nigdy nic nie peklo. Polewam chlodniejsza niz ten wrzatek na fimie, bo rzedu
    50-60stC wiec tym bardziej nic nie powinno sie stac. Ale sa szyby i szyby.
    Te nowe projektowane przez ksiegowych pewnie maja duzo wieksze naprezenia
    wewnetrzne po hartowaniu. Te stare pewnie byly odprezane znacznie dluzej i
    dzieki temu zaden wrzatek im nie straszny.

    Pzdr

  • 3. Data: 2018-04-13 18:07:07
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 13 kwietnia 2018 02:29:05 UTC-5 użytkownik miumiu napisał:
> [...]
    > wewnetrzne po hartowaniu. Te stare pewnie byly odprezane znacznie dluzej i
    > dzieki temu zaden wrzatek im nie straszny.

    Jak patrzylem jak gostek leje to pomyslalem ze specjalnie tak robi aby naprezenia
    byly najwieksze.
    Nie dosc ze lal na gola szybe wiec nie bylo lodu ktory by energie wylapal to jeszcze
    lal w jedno miejsce.

    Pewnie sa roznice miedzy typami szyb ale ten test pokazuje ze da sie zrobic tak aby
    sie szybie nic nie stalo a jak sie stanie to mozna reklamowac. Bo w ładzie sie nic
    nie dzieje wiec jak mercedes nie umi lepiej to niech wymienia :)

  • 4. Data: 2018-04-13 20:43:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.04.2018 o 09:01, s...@g...com pisze:

    > I co teraz?
    >
    > Może niezobowiązujący flejmik? :)

    Paanie, to ruskie. Kiedyś to były ruskie szyby, teraz nie ma szyp :P

    Shrek

  • 5. Data: 2018-05-14 11:29:28
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2018-04-13 o 09:28, miumiu pisze:
> [...]
    > wewnetrzne po hartowaniu. Te stare pewnie byly odprezane znacznie dluzej i
    > dzieki temu zaden wrzatek im nie straszny.

    U znajomego popękała. Mi to wystarczy, żeby tak nie ryzykować.

  • 6. Data: 2018-05-14 12:26:27
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-05-14 o 11:29, robot pisze:
    ps.com...

    > U znajomego popękała. Mi to wystarczy, żeby tak nie ryzykować.
    Może za gorącą lał i chlusnął od razu na całą?
    Ja leję już dobre ponad 20 lat i żadna mi nie pękła, a ciepłą szybko
    czyszczę
    wycieraczkami i za chwilę sama odparuje i jest sucha, dzięki temu
    "chuch" wewnątrz nie zamarza z powrotem na szybie.
    Odmrażacze z kolei robią maź która jak odparuje alkohol zaraz zamarza
    z powrotem na szybie.

    --
    Pozdr
    Janusz