  • 1. Data: 2015-09-03 13:12:32
    Temat: wozidło na 6 czy 7 osób?
    Od: s...@g...com

    Witam,
    czy ktoś z obecnych posiada auto 6 osobowe? Do multipli nikt się pewnie nie przyzna,
    no ale może FR-V ktoś użytkuje? Czy taka konfiguracja foteli (3+3) ma sens, czy
    lepiej szukać na 7 osób (4 dzieci)? Tu zastanawiam się nad mazdą 5, ale przy 6 os w
    środku pewnie bagażnik będzie minimalny.
    W sumie noworodek z przodu pośrodku to wygoda bo pod ręką w razie czego, ale po 2
    latach jak urośnie to nie wiem jak się takie jeżdżenie sprawdzi...
    Wspomniana multipla chodzi mi też po głowie, znajomy nawet chwalił funkcjonalność,
    ale narzekał na zużycie paliwa.

    --
    jureko

  • 2. Data: 2015-09-03 19:01:04
    Temat: Re: wozidło na 6 czy 7 osób?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik s...@g...com ...

    > Witam,
    > czy ktoś z obecnych posiada auto 6 osobowe? Do multipli nikt się
    > pewnie nie przyzna

    A chcesz w ryj?
    ;-)

> [...]
    > wiem jak się takie jeżdżenie sprawdzi... Wspomniana multipla chodzi mi
    > też po głowie, znajomy nawet chwalił funkcjonalność, ale narzekał na

    O 7 osobowym sie nie wypowiem.
    Co do 6 osób to latalismy w czterech dorosłych i dwójke dzieci na narty ze
    sprzetem i da sie... :)
    Wiadomo, ze srodkowe miejsce z przodu najmniej wygodne.

    Spalanie - zalezy jak na to spojrzec.
    JTD ponoc pala całkiem fajnie.
    Benzyna - duzo. W miescie 10 trzeba liczyc min. Ale zakładasz lpg i po
    kłopocie... Co za róznica czy spali 10 czy 13...

  • 3. Data: 2015-09-03 19:42:14
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-09-03 13:12, s...@g...com wrote:
    > czy ktoś z obecnych posiada auto 6 osobowe?

    Może nie do końca na temat ale 7 osobowe są wygodniejsze w konfiguracji
    bo od biedy możesz położyć jeden tylny fotel uzyskując szansę na jakieś
    3 walizki.

  • 4. Data: 2015-09-03 23:33:40
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-09-03 o 13:12, s...@g...com pisze:
> [...]
    > Wspomniana multipla chodzi mi też po głowie, znajomy nawet chwalił funkcjonalność,

    W takiej np. Previi środkowe fotele obracasz tyłem w kierunku jazdy,
    ewentualnie rozkładasz stolik między fotelami II i III rzędu i całe
    "przedszkole" jedzie sobie widząc się nawzajem. Dzieciaki mają super
    uciechę.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2015-09-04 10:29:26
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 3 września 2015 23:33:43 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    > ewentualnie rozkładasz stolik między fotelami II i III rzędu i całe
    > "przedszkole" jedzie sobie widząc się nawzajem. Dzieciaki mają super
    No z tą Previą też brzmi ciekawie. Nawet ciarki mi przeszły na myśl jak dobra mogłaby
    być zabawa w takim przedszkolu z tyłu...musiałbym zamontować mocną szybę za pierwszym
    rzędem.
    Czy z dwulitrowym silnikiem takie pudło jakoś jedzie? Teraz jeżdżę corollą d4d 90KM -
    widzę że są w previach te mocniejsze po 136KM, może to wystarcza na ten rozmiar.
    Większe pojemności przy sprowdzaniu to już większa akcyza i się robi drogo...
    --
    jureko

  • 6. Data: 2015-09-04 10:32:14
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 3 września 2015 19:42:18 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Może nie do końca na temat ale 7 osobowe są wygodniejsze w konfiguracji
    > bo od biedy możesz położyć jeden tylny fotel uzyskując szansę na jakieś
    > 3 walizki.
    no to też racja, czasem są fotele, w mniejszych chyba kanapa ale raczej dzielona.
    Musze dokładnie jeszcze zgłebić temat - obawiam się małego bagażnika w tych
    mniejszych 7os.
    --
    jureko

  • 7. Data: 2015-09-04 10:49:13
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 3 września 2015 19:01:06 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik stalowe ...

    > A chcesz w ryj?
    > ;-)

    Kupiłeś to musisz z tym żyć ;)

    > O 7 osobowym sie nie wypowiem.
    > Co do 6 osób to latalismy w czterech dorosłych i dwójke dzieci na narty ze
    > sprzetem i da sie... :)
    > Wiadomo, ze srodkowe miejsce z przodu najmniej wygodne.

    Narty to na dachu już chyba?
    no najmniej napewno, ale chyba w nosidełku mógłbym dziecię wozić? Chwilę potrwa zanim
    zacznie marudzić. Można też sytuację odwrócić i zrobić konkurs z nagrodą na jazdę z
    przodu z rodzicami - takie pozytywne wzmocnienie :).
    Klima wydoli przy takich dużych szybach?

    > Spalanie - zalezy jak na to spojrzec.
    > JTD ponoc pala całkiem fajnie.
    > Benzyna - duzo. W miescie 10 trzeba liczyc min. Ale zakładasz lpg i po
    > kłopocie... Co za róznica czy spali 10 czy 13...

    No z lpg niewiele pewnie zostanie po bagażniku. Te JTD to dobre silniki są chyba. Ale
    znajomy (chyba właśnie z JTD) mówił że pali mu własnie 10 około, no ale to zależy od
    nogi jaką kto ma w sumie...
    Ogólnie co do Multipli to w dobrych pieniądzach chodzi chociaż patrząc tak na szybko
    to wielu ofert nie ma w tej chwili.
    --
    jureko

  • 8. Data: 2015-09-04 10:51:59
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > no to też racja, czasem są fotele, w mniejszych chyba kanapa ale raczej
    > dzielona.

    Nie pamiętam jak było w e francuzach ale w Zafirze w 3. rzędzie są osobne
    fotele. Można jeden położyć i wpakować walizki albo normalny dziecięcy
    wózek. Natomiast wózek typu "parasolka" mieści się nawet przy postawionych
    wszystkich siedmiu siedzeniach w tym mini bagażniku który pozostaje.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 9. Data: 2015-09-04 11:23:00
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2015-09-04 o 10:29, s...@g...com pisze:
> [...]
    Większe pojemności przy sprowdzaniu to już większa akcyza i się robi drogo...

    Polecam galaxy, alhambrę lub sharana do takich zabaw.

  • 10. Data: 2015-09-04 11:40:07
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    Większe pojemności przy sprowdzaniu to już większa akcyza i się robi drogo...

    Ja chwilę jeździłem Previą I ("jajkiem") w wersji 4x4 - tam był silnik
    2,4 - dawało się jeździć. Jeździłem też m.in. jakimś Pontiakiem se
    small-blokiem - ten to miał wygar :)
    Prevka OIDP szybko rozpędzała się do 120, poźniej już wiatr robił swoje,
    ale prędkość przelotowa w granicach 140 do 150 km/h bez problemu.
    Tylko dźwignia zmiany biegów "po hamerykańsku" - pod kierownicą. Chociaż
    też nie przeszkadzała - zapinało się D, potem tempomat, i można by w
    zasadzie nawet pójść zrobić kawę ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam