  • 21. Data: 2018-01-08 19:32:46
    Temat: Re: współpraca Combo HD SX65 z TV Samsung UE40J5200
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08-01-2018 o 12:44, z pisze:

    > Cieszymy się że też odkryłaś dobroczynne działanie tego przycisku.:-)
    >
    > Ale cała ta dyskusja każe mi zadać pytanie:
    >
    > Czy musi tak być że sygnały dvb-t, dvb-s, dvb-c z koncentryka "gryzą się
    > ze sobą i nie można mieć w urządzeniu zapamiętanych wszystkich możliwych
    > kanałów i po prostu przełączać się między nimi  a sprzęt zadba o
    > prawidłową ich obsługę?

    Nie gryzą się, można tak mieć.
    Wystarczy dobry sprzęt - mój tani LG to potrafi.

    Jeden wyjątek - część częstotliwości z dvb-c i dvb-t u mojego operatora
    się pokrywa, więc nie da się fizycznie tego połączyć- musi być albo
    jeden kabel antenowy wpięty do tv albo drugi.
    Ale teoretycznie w LG nie ma przeszkód.

  • 22. Data: 2018-01-08 23:10:31
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-08 o 17:58, Czarek pisze:
    > TV z kilkoma odpowiednimi tunerami?

    Tak ale z jednym gniazdem.

  • 23. Data: 2018-01-08 23:12:49
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-08 o 19:32, Cavallino pisze:
> [...]
    > się pokrywa, więc nie da się fizycznie tego połączyć- musi być albo
    > jeden kabel antenowy wpięty do tv albo drugi.

    O widzisz. Kolejny powód żeby kląć na samsunga :-)

  • 24. Data: 2018-01-14 15:33:01
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Krycha" napisał:

    > Ale widać dekoder naziemnej telewizji w combo nie jest tak silny jak w
    > samsungu,
    > bo z dekodera za słaby jest sygnał dla: polsat, TVN, TVpuls, TVN&, Puls2,
    > TV4, TV6, Super Polsat, otrzymuje komunikat "brak sygnału:

    Mało prawdopodobne. Coś nie tak podłaczone.

    > A jak kabel anteny T podłączę do Samsunga, to mam w miarę dobry obraz dla
    > tych programów, ale wtedy nie mam do dyspozycji programów z SAT.

    Trudno zrozumieć co piszesz. Za każdym razem przełączasz kabel antebowy z
    telewizora do dekodera i abarot?

    Pzdr

  • 25. Data: 2018-01-14 15:41:02
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał:

    > Ale to nie ma nic wspólnego z telewizorem.
    > Skoro masz badziewny tuner naziemny w zewnętrznym dekoderze, to go nie
    > używaj, tylko rób to bezpośrednio z tv - gdzie tu widzisz problem?

    Problem jest taki, że TV nie nagrywa na USB, a tuner tak.

    A z tym badziewnym DVB-t w tunerze nie wierzę.

    pzdr

  • 26. Data: 2018-01-14 15:42:59
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Krycha" napisał:

    > Po jakim problemie? Chyba się nie rozumiemy.
    > Chcę, korzystając z dekodera combo, mieć do dyspozycji programy na
    > telewizorze Samsung z telewizji SAT i DVB-T i mogę.
    > Ale okazuje się, że niektóre z naziemnej tv jak
    > polsat, TVN, TVpuls, TVN7, Puls2, TV4, TV6, Super Polsat nie mogę bo
    > otrzymuje komunikat "brak sygnału".
    > Aby te programy widzieć w miarę dobrym sygnale muszę podłączyć antenę
    > DVB-T bezpośrednio do Samsunga. I wtedy mam tylko programy tv naziemnej,
    > bez sat, co mnie nie zadawala.

    Co znaczy bespośrednio? A jak jest nie bezpośrednio?

    > Prościej nie umiem napisać. Widać musiałbyś zobaczyć.

    Najlepiej dokładnie napisz co i jak jest podłączone, albo poproś
    sąsiada/kolegę/przyjaciela (niepotrzebne skreślić), aby to obejrzał i
    podłączył jak być powinno.

    Pzdr

  • 27. Data: 2018-01-14 15:57:44
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał:

> [...]
    > 1. kabel od anteny TV naziemnej wtykasz do gniazda antenowego od TV.
    > 2. kabel od talerza wtykasz do swojego dekodera SAT.
    > 3. Dekoder SAT łączysz z TV kablem HDMI.
    > 4. Jak chcesz oglądać DVB-T, przełączasz telewizor na źródło sygnału
    > "antena". Kanały wybierasz pilotem od TV.
    > 5. Jak chcesz oglądać telewizję satelitarną, przełączasz TV na źródło
    > sygnału "HDMIx", gdzie x to numer wejścia HDMI do którego wetknęłaś
    > wtyczkę z dekodera SAT. Kanały wybierasz pilotem od dekodera.

    > Jak masz tak jak napisałem to nie widzę żadnej niedogodności i nie wiem

    Czego więcej można oczekiwać od Ciebie? jak zwykle niewiele. Doczytałeś, że
    tuner jest combo, SAT i DVB-t?

    pzdr

  • 28. Data: 2018-01-14 15:59:53
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Czarek" napisał:

    > Nie jestem też pewien ale możliwe, że ten Combo nie ma przelotki antenowej
    > (różne zdjęcie w sieci różnie pokazują a nie chce mi się szukać
    > dokładniej)

    Są rozgałęźniki. Koszt kilka zł. Można też fukk wypas:

    http://www.dipol.com.pl/przyklady_instalacji_antenow
    ych_z_zastosowaniem_multiswitchy_11m.htm

    Pzdr

  • 29. Data: 2018-01-14 16:02:03
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-01-2018 o 15:41, Kamil pisze:

    > Problem jest taki, że TV nie nagrywa na USB, a tuner tak.

    Masz taką pewność?
    To dość drogi tv, może mieć taką funkcję.

  • 30. Data: 2018-03-02 10:40:56
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Zależy od odbiornika / telewizora.
    W Samsungu przełączanie pomiędzy naziemną, a satelitarną to tragedia :-((
    A przykładowo w tunerze Cryptobox combo można mieć jedną listę kanałów naziemnych i
    satelitarnych.
    Z kolei nie można w nim ustawiać jakichkolwiek parametrów obrazu (kontrast, ostrość
    itp.) na wyjściu RGB/HDMI, więc wierzę Krysi, że obraz z tunera TV u niej okazuje się
    być lepszy.
    Jest jeszcze taki myk, że niektóre zewnętrzne tunery z wbudowaną przelotką antenową
    wyłączają sygnał w tej przelotkę po wyłączeniu tunera lub po wejściu w głębokie
    uśpienie. Niektóre tunery mają w menu wybór uśpienia płytkie/głębokie.
    Przy czym znane mi combo mają i tak osobne wejścia koncentryka naziemnej, a osobne
    satelitarnej.
    Jeżeli znacie tuner, który ma jedno wspólne wejście koncentryka i dopiero w środku
    zwrotnicę sygnału, dajcie znać, pls.

    -----