  • 11. Data: 2009-04-28 13:41:27
    Temat: Re: www.prześwietlamy.pl
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej Muran" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:gt6q37$la3$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Bebe" <e...@g...pl> napisał
    >
    > Na Twoim miejscu najpierw bym się przyjrzał zasadom używania nazw
    > domenowych zawierających polskie znaki diakrytyczne. OIDP to jest tam mowa
    > o tym, że nazwy "prześwietlamy" czy "przeswietłamy" może użyć tylko ten
    > podmiot, który wcześniej zarejestrował i jest właścicielem
    > "przeswietlamy". Prawdopodobnie Play upomniał się o swoje - i tyle
    > sensacji. Jeśli mam rację, to najbardziej winien jest tutaj registrar...

    gdyby było tak jak piszesz to by strona była podmieniona a jest tylko link

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 12. Data: 2009-04-28 13:46:35
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    > gdyby było tak jak piszesz to by strona była podmieniona a jest tylko link

    dane rejestracyjne domeny:

    www.prześwietlamy.pl
    Id abonenta sibr47959 (osoba fizyczna)

    www.przeswietlamy.pl
    Id abonenta nta368471 (FIRMOWA)

    więc Twoja teoria upadła... a pytanie - za ile się sprzedał dalej aktualne

  • 13. Data: 2009-04-28 13:59:56
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    Bebe pisze:

> [...]
    > Id abonenta nta368471 (FIRMOWA)
    >

    > więc Twoja teoria upadła... a pytanie - za ile się sprzedał dalej aktualne

    To jeszcze sprawdz czy przeswietlamy.pl nalezy do tego samego abonenta
    co prześwietlamy.pl

    --
    KRAKOW - ogloszenia drobne
    www.ogloszenia.krakow.pl

  • 14. Data: 2009-04-28 14:03:50
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik
    > Pamiętam moment wprowadzania IDN i nic takiego nie było.

    Oznacza to tylko, że od początku i całkowicie świadomie stworzono pole m.in.
    do nadużyć oraz do zrobienia kasy. Kto chce się zabezpieczyć ten powinien
    *kupić wszelkie możliwe* opcje na nazwę. Ale też aby poprzekręcać kota
    ogonem, poszukać dziury w całym lub zwyczajnie po szczeniacku próbować kogoś
    ośmieszyć wystarczy *kupić jedną* opcję.
    No dobra, dość chrzanienia o idealnym świecie. IMO playowcy się zorientowali
    i zaproponowali odkupienie domeny po cenie nominalnej.

    Maciek.

  • 15. Data: 2009-04-28 14:53:22
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "perszing" <m...@w...pl.pl> napisał w wiadomości

    > To jeszcze sprawdz czy przeswietlamy.pl nalezy do tego samego abonenta co
    > prześwietlamy.pl

    no przecież widać z powyższego że jedna z domen - przez S nalezy do firmy -
    plej a ta przez Ś do osoby fizycznej

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 16. Data: 2009-04-28 14:54:18
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

> [...]
    > No dobra, dość chrzanienia o idealnym świecie. IMO playowcy się
    > zorientowali i zaproponowali odkupienie domeny po cenie nominalnej.

    *za darmo* ?? tyle kosztuje domena w promocji na rok w nazwa.pl

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły