  • 1. Data: 2018-10-31 11:13:00
    Temat: wybór drukarki laserowej
    Od: m <m...@g...com>

    Droga grupo,

    proszę o pomoc przy wyborze drukarki laserowej. Ogólnie wybór sprowadza
    się z grubsza do "polizingowo i tanio" a "nowo i dwa razy drożej".

    Zależy mi na tym żeby na ekspolatację nie wywalić nie wiadomo jakiej
    kasy, a słyszałem że w nowych modelach producenci potrafią wymyślić cuda
    żeby mi wyszło drogo.

    Rozważam z polizingowych:

    1.
    https://amso.pl/product-pol-63490-Dell-Laser-Printer
    -2330DN-Drukarka-Laserowa-Siec-DUPLEX.html

    2.
    https://amso.pl/product-pol-42417-BROTHER-HL-5350DN-
    DUPLEX-NOWY-BEBEN-PELNY-TONER.html

    3.
    https://amso.pl/product-pol-63184-HP-LaserJet-P2015n
    -Drukarka-Laserowa-MONO-SIEC-powyzej-100-tysiecy.htm

    z nowych:

    a. https://www.komputronik.pl/product/354801/hp-laserje
    t-pro-m102w.html
    b. https://www.komputronik.pl/product/263764/samsung-sl
    -m2026w.html
    c. https://www.komputronik.pl/product/259384/brother-hl
    -1210we.html
    d. https://www.komputronik.pl/product/382391/brother-hl
    -1222we.html

    p. m.

  • 2. Data: 2018-10-31 11:41:02
    Temat: Re: wybór drukarki laserowej
    Od: ń <k...@t...sie>

    Sprawdź, czy do tego Samsunga są kartridże na 10 tysięcy kopii i wtedy jesteś w domu.

    -----

  • 3. Data: 2018-10-31 12:25:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-10-31, m <m...@g...com> wrote:
    > proszę o pomoc przy wyborze drukarki laserowej. Ogólnie wybór sprowadza
    > się z grubsza do "polizingowo i tanio" a "nowo i dwa razy drożej".

    Do domu? Okazjonalnie kilka(naście) str. na tydzień? Jeśli tak, to
    ogólnie polecam Brothery. W tej chwili mam HL2270DW, Kupiłem chyba z 5
    lat temu. Toner zmieniałem po raz pierwszy w tym roku.

    świezsza wersja:
    https://www.komputronik.pl/product/457706/brother-hl
    -l2352dw.html

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2018-10-31 13:34:34
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_@_here_go2.pl>

    W dniu 2018-10-31 o 11:13, m pisze:
> [...]
    >
    > 3.
    > https://amso.pl/product-pol-63184-HP-LaserJet-P2015n
    -Drukarka-Laserowa-MONO-SIEC-powyzej-100-tysiecy.htm

    Jeśli tylko jest miejsce - wziąłbym Brothera 5350DN.
    Zamienniki tonerów (8000 stron) i bębnów niedrogie i dostępne.
    Używamy tych drukarek, po przebiegu 110 tys. stron ciągle działają...