  • 11. Data: 2005-04-13 14:01:34
    Temat: Re: wybor lacza, telenergo-exatel
    Od: bacek <p...@n...backiel.com.pl>

    Użytkownik Tomasz Śląski napisał:
> [...]
    oprocz przepychanek...
    jakies konkrety - tylko jedna odpowiedz byla w zwiazku z tematem
    moze ktos cos powie wiecej?

    --
    pozdrofionka
    bacek

  • 12. Data: 2005-04-13 14:32:34
    Od: "tfuuu" <t...@p...pl>

    A dlaczego akurat oferty tych 2 firm rozwazasz?

    --
    Pozdrawiam,
    tfuu...

    Użytkownik "bacek" <p...@n...backiel.com.pl> napisał w
    wiadomości news:d3j8kn$b6b$1@news.onet.pl...

  • 13. Data: 2005-04-13 14:44:40
    Od: bacek <p...@n...backiel.com.pl>

    Użytkownik tfuuu napisał:
    > A dlaczego akurat oferty tych 2 firm rozwazasz?

    jakich dwoch?
    jednej.

    --
    pozdrofionka
    bacek

  • 14. Data: 2005-04-13 14:45:35
    Od: bacek <p...@n...backiel.com.pl>

    Użytkownik mala_mi napisał:

    > W jakim mieście ma być to łącze?
    > Może będę mogła polecić inną firmę?
    to odezwij sie na priw

    --
    pozdrofionka
    bacek

  • 15. Data: 2005-04-13 14:46:25
    Od: "tE0" <k...@o...pl>

    > W jakim mieście ma być to łącze?
    > Może będę mogła polecić inną firmę?

    ja tez poprosze na priv jesli mozna

    Pozdrawiam
    tE0

  • 16. Data: 2005-04-13 14:49:12
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    bacek napisał(a):

    > to odezwij sie na priw

    jak sie okaze ze to firma na F to prosimy o info na forum ;)

    --
    Mateusz

  • 17. Data: 2005-04-13 15:32:29
    Od: Paweł Wójcik <d...@f...eu.org>

    bacek wrote:

    > Witam
    > ktos z Was uzywa laczy od telenergo?
    > jak sie sprawuja? jak to jest z nimi, rozmowni, jak negocjacje
    > na jaką cene za 1Mb/s moge liczyc przy zakupie powiedzmy 10Mb/s
    > jak jest z ich awaryjnoscia
    > a jak wygladaja negocjacje

    Mogę tylko od strony technicznej coś powiedzieć.

    Lokalizacja - Rzeszów

    Do tej pory mieliśmy w kolejności Polpak (stary), Telenergo (Exatel)
    i w tej chwili trzecia firma (z litości nazwy nie wymienię).

    Co do jakości usług to w kolejności wymieniłbym
    Exatel, TPSA i xxx :)

    Jakoś łącze Exatela zawsze można było wysycić, pozostałe to
    hmmmmmm, ciężko. Żeby nie było, nie mam żadnych związków z Exatelem
    (pomijając NNTP-Posting-Host - moja "kablówka").

  • 18. Data: 2005-04-13 15:36:00
    Od: bacek <p...@n...backiel.com.pl>

    > jak sie okaze ze to firma na F to prosimy o info na forum ;)

    ale firma na F nie ma mozliwosci u mnie - juz sie pytalem :)

    --
    pozdrofionka
    bacek

  • 19. Data: 2005-04-13 16:09:12
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    W artykule <d3inb8$osl$1@opal.futuro.pl> mala_mi napisał(a):

    > W jakim mieście ma być to łącze?
    > Może będę mogła polecić inną firmę?
    masz na mysli futuro sprzedajace 4mbity (w atm-ie, zakonczone
    ethernetem), z ktorych w rzeczywistosci wychodzi jakies 2.6mbita w ip?
    :)

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    PLD Linux Developer HomePage: http://aramin.net/

  • 20. Data: 2005-04-13 16:58:18
    Od: bacek <p...@n...backiel.com.pl>

    > Do tej pory mieliśmy w kolejności Polpak (stary), Telenergo (Exatel)
    > i w tej chwili trzecia firma (z litości nazwy nie wymienię).
    >
    > Co do jakości usług to w kolejności wymieniłbym
    > Exatel, TPSA i xxx :)

    o to mi mniej wiecej chodzi
    ja mialem stare polpaki
    mam nowe polpaki
    ale jestem nimi ogranioczony
    i mysle o exatelu
    a ze mam do ich wezla blisko
    wiec zastanawiam sie wejsciem do nich
    a ze moge podejsc ethernetem, to jest juz dla mnie bardzo ok

    pytanie tylko o ceny (moze byc na priva) jakie ceny za 1megsik Wam oferowali

    --
    pozdrofionka
    bacek