  • 11. Data: 2016-11-29 19:04:32
    Temat: Re: wymiana baterii w zegarku
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    news:583d999f$0$5161$65785112@news.neostrada.pl...

    > O zamrazalniku to juz sam myslalem, niestety - para z powietrza sie zaraz
    > skropli i woda w srodku bedzie.
    >
    > A podgrzac bardzo nie podgrzeje.
    >
    > A poza tym - zegarmistrze nie maja lodowek :-)
    >
    > J.

    ja przykładałem do zegarka dekielek, na dekielek gaz od zapalniczek do
    zmrożenia i wtedy wciskałem

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 12. Data: 2016-11-29 23:08:12
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako J.F. <j...@p...onet.pl>
    w artykule <news:583d7a72$0$5149$65785112@news.neostrada.pl> pisze:

    > Macie jakis patent na wsadzenie dekielka do zegarka ?

    W domu masz co najmniej dwie możliwości:
    * Kuchenna - kładziesz zegarek szkiełkiem na czystym blacie w kuchni
    i dociskasz wieczko czystą deską do krojenia.
    * Pokojowa - wykorzystujesz blat biurka i klepkę parkietową.

    > Przeciez nie wsadze zegarka do imadla ...

    Czemu nie? Dasz zegarek między drewniane klocki i masz zmodyfikowaną wersję
    domową.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

    *** MUSK TFUi WRUK ***
    (taki sobie napis na murze)

  • 13. Data: 2016-11-30 10:05:14
    Od: "Dorotka i Stasiu" <d...@p...fm>

    Witam. Masz zegarek wodoszczelny i to dlatego. U mnie w warunkach domowych
    zrobiłem tak: spory ciężki garnek z równym dnem, z drugiej strony twarde
    równe podłoże, między to podkładki z np. kartonu, cienkiej szmatki, między
    to w środek zegarek. Równo układasz, by koperta była na środku i dociskasz
    garnek do podloża, jak usłyszysz pyknięcie to znak że koperta wskoczyła. Ja
    tak kilkakrotnie wymieniłem baterię w swoim. Metoda działa, choć ryzyko
    uszkodzenia jest. Powodzenia. johny

  • 14. Data: 2016-11-30 23:32:34
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 29.11.2016 o 13:54, J.F. pisze:

    > Macie jakis patent na wsadzenie dekielka do zegarka ?

    Może to głupie, ale na pewno nie jest to dekielek z gwintem? Przykładowe
    zdjęcie i klucz do otwierania/zamykania:

    https://1.allegroimg.com/s192/013ca4/ab15f19e46f1a13
    3ff50b5e10651

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 15. Data: 2016-12-01 02:34:20
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Tue, 29 Nov 2016 13:54:09 +0100 "J.F." <j...@p...onet.pl>
    napisał:

    >W wielu wchodzi dobrze, na lekki wcisk, ale w wielu ... nie chce.
    >Jak dociskam z lewej, to wyskakuje z prawej, jak dociskam z dwoch
    >stron, to wyskakuje z trzeciej, albo opor stawia.

    Pier. młotkiem, albo na Distal przyklej ;-)

    A tak poważniej to może ten dekielek się zdeformował? Obejrzyj go
    dokładnie. I może faktycznie lekko siłowa metoda (imadło+deski) będzie
    dobra.

  • 16. Data: 2016-12-01 15:03:43
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 29.11.2016 o 16:34, J.F. pisze:
    > To mi sie spodobalo ... ale nasi fachowcy sobie chyba radza bez
    > https://www.youtube.com/watch?v=Ay4AkR43I48
    http://www.epiotrkow.pl/multimedia/foto/c60c85469694
    3342677d816d6d5e2269.jpg
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 17. Data: 2016-12-02 01:06:41
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-11-30 o 23:32, Grzegorz Tomczyk pisze:

    > Może to głupie, ale na pewno nie jest to dekielek z gwintem?
    > Przykładowe zdjęcie i klucz do otwierania/zamykania:
    >
    > https://1.allegroimg.com/s192/013ca4/ab15f19e46f1a13
    3ff50b5e10651

    Kilkanaście wypowiedzi, a jakoś nikt na to wcześniej nie wpadł.
    A tymczasem tak (może!) było, i zawodnik zniszczył gwint przez
    rozwiązanie "siłowe".
    Dodam, że gwint powinien dać się zauważyć, raczej bez lupy, no ale jeśli
    ktoś nosi 11 dioptrii, to może przeoczyć bez pingli. Dodatkową wskazówką
    będą więc nacięcia (wgłębienia) na dekielku, wskazujące, że jest
    dostosowany do narzędzia obyrtjącego nim.

  • 18. Data: 2016-12-02 12:38:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JaNus" napisał w wiadomości

    >Kilkanaście wypowiedzi, a jakoś nikt na to wcześniej nie wpadł.
    >A tymczasem tak (może!) było, i zawodnik zniszczył gwint przez
    >rozwiązanie "siłowe".

    Widac maja do mnie zaufanie :-)
    Nie, to nie jest dekielek z gwintem.

    Co ciekawe - ten dekielek ponoc "sam wypadl", ale mialem wczesniej
    inne chinskie noname, ktore tez nie chcialy dac sie wcisnac na
    miejsce.

    J.

  • 19. Data: 2016-12-03 05:00:30
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 02.12.2016 o 12:38, J.F. pisze:
    > mialem wczesniej inne
    > chinskie noname, ktore tez nie chcialy dac sie wcisnac na miejsce.

    Jestem zaskoczony. Sądziłem, że tylko do porządnych (czyli
    szwajcarskich) potrzebna jest praska.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 20. Data: 2016-12-03 18:57:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 3 Dec 2016 05:00:30 +0100, Akarm napisał(a):

    > Jestem zaskoczony. Sądziłem, że tylko do porządnych (czyli
    > szwajcarskich) potrzebna jest praska.

    Tolerancja dziala w dwie strony - jedne same wypadaja, drugich nie
    mozna wcisnac :-)

    J.