  • 1. Data: 2016-11-29 13:54:09
    Temat: wymiana baterii w zegarku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Macie jakis patent na wsadzenie dekielka do zegarka ?

    W wielu wchodzi dobrze, na lekki wcisk, ale w wielu ... nie chce.
    Jak dociskam z lewej, to wyskakuje z prawej, jak dociskam z dwoch
    stron, to wyskakuje z trzeciej, albo opor stawia.

    Przeciez nie wsadze zegarka do imadla ... ani nie pobiegne do fachowca
    :-)

    J.

  • 2. Data: 2016-11-29 14:45:07
    Temat: Re: wymiana baterii w zegarku
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F. pisze tak:

> [...]
    > stron, to wyskakuje z trzeciej, albo opor stawia.
    >
    > Przeciez nie wsadze zegarka do imadla ... ani nie pobiegne do

    dlaczego nie w imadło ;)

    https://youtu.be/qscGRrH4BYc

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 3. Data: 2016-11-29 14:47:47
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. tak sobie teoretyzuje:

    > Przeciez nie wsadze zegarka do imadla ...
    > ani nie pobiegne do fachowca :-)

    Mamy się obrazić?

    Jarek

    --
    Przez cały kraj idziemy dwaj
    czy słońce czy śnieżek czy słota!

  • 4. Data: 2016-11-29 15:26:20
    Od: f...@g...com

    użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > Jak dociskam z lewej, to wyskakuje z prawej, jak dociskam z dwoch
    > stron, to wyskakuje z trzeciej, albo opor stawia.

    Podgrzej korpus, wsadź dekielek do zamrażalnika. Gdybam tylko.

  • 5. Data: 2016-11-29 16:07:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik franciszek napisał w wiadomości
    użytkownik J.F. napisał:

    >Podgrzej korpus, wsadź dekielek do zamrażalnika. Gdybam tylko.

    O zamrazalniku to juz sam myslalem, niestety - para z powietrza sie
    zaraz skropli i woda w srodku bedzie.

    A podgrzac bardzo nie podgrzeje.

    A poza tym - zegarmistrze nie maja lodowek :-)

    J.

  • 6. Data: 2016-11-29 16:15:55
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2016-11-29 o 16:07, J.F. pisze:

    > O zamrazalniku to juz sam myslalem, niestety - para z powietrza sie
    > zaraz skropli i woda w srodku bedzie.
    >
    > A podgrzac bardzo nie podgrzeje.
    >
    > A poza tym - zegarmistrze nie maja lodowek :-)

    Ale mają imadło :-)

    P.P.

  • 7. Data: 2016-11-29 16:16:33
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > A poza tym - zegarmistrze nie maja lodowek :-)

    To gdzie w takim razie trzymają... no... żeby im się ręce nie trzęsły?

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2016-11-29 16:34:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...
    J.F. pisze tak:

    >dlaczego nie w imadło ;)

    Szkielko peknie.

    >https://youtu.be/qscGRrH4BYc

    Musze sprobowac :-)

    To mi sie spodobalo ... ale nasi fachowcy sobie chyba radza bez
    https://www.youtube.com/watch?v=Ay4AkR43I48

    J.

  • 9. Data: 2016-11-29 17:07:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 listopada 2016 16:07:27 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > O zamrazalniku to juz sam myslalem, niestety - para z powietrza sie
    > zaraz skropli i woda w srodku bedzie.
    >
    > A podgrzac bardzo nie podgrzeje.
    >
    > A poza tym - zegarmistrze nie maja lodowek :-)

    Tak jak w filmiku co PiteR podlinkował probowałeś?

  • 10. Data: 2016-11-29 18:37:24
    Od: wowa <w...@g...pl>

> [...]
    > wyskakuje z trzeciej, albo opor stawia.
    >
    > Przeciez nie wsadze zegarka do imadla ... ani nie pobiegne do fachowca :-)

    Jeżeli wykonanie jakiejś czynności sprawia Ci problem, weź większy
    młotek :)
    Wojtek
    ps. ktoś miał taką sygnaturkę, moja ulubiona :)