  • 21. Data: 2016-12-03 19:25:49
    Temat: Re: wymiana baterii w zegarku
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2016-12-02 o 12:38, J.F. pisze:

    > Co ciekawe - ten dekielek ponoc "sam wypadl", ale mialem wczesniej inne
    > chinskie noname, ktore tez nie chcialy dac sie wcisnac na miejsce.

    Może w ten sposób dają Ci do zrozumienia że ten zegarek jest jednorazowy.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 22. Data: 2016-12-03 19:46:42
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-12-03 19:25, PeJot wrote:

    > Może w ten sposób dają Ci do zrozumienia że ten zegarek jest jednorazowy.

    Ujmując inaczej, brakuje mu dwóch kamieni ;-)

    Włodek

  • 23. Data: 2016-12-03 22:39:19
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    A jak wygląda taki dekielek? A konkretnie krawędź, jest tam faza, która
    wstępnie ustawia współosiowość?

    Robert

  • 24. Data: 2016-12-03 23:49:25
    Temat: wymiana baterii w zegarku
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zalej glutem.

  • 25. Data: 2016-12-05 06:17:15
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl>

    > ja przykładałem do zegarka dekielek, na dekielek gaz od zapalniczek do
    > zmrożenia i wtedy wciskałem

    na pewno jest się czym chwalić? :)

  • 26. Data: 2016-12-15 15:51:00
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "PeJot" napisał:

    > Może w ten sposób dają Ci do zrozumienia że ten zegarek jest jednorazowy.

    Mój zaprzyjaźniony zegarspec nazywał takie zegarki atomowymi. Atom się
    wyczerpał i ... kup nowy :)

    Pzdr