  • 11. Data: 2016-04-30 22:04:03
    Temat: Re: wymiary drobnicy smd
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    zawsze mnie to ciekawiło, skąd pomysł, że ja z PiSem mam cokolwiek
    wspólnego? wystarczy wgłębić się w mój stosunek do wspólnoty
    europejskiej... przecie to przepaść...

  • 12. Data: 2016-05-01 00:28:44
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 30.04.2016 o 22:04, platformowe głupki pisze:
    > zawsze mnie to ciekawiło, skąd pomysł, że ja z PiSem mam cokolwiek
    > wspólnego?

    No właśnie, zadajmy sobie to pytanie, skąd ?
    Może dlatego, że w co drugim zdaniu piszesz o peło ?

    A może cię źle zrozumieliśmy, chodzi ci nie o peło, tylko P.O. czyli
    pełniący obowiązki... kogo ?

  • 13. Data: 2016-05-01 10:22:57
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > zawsze mnie to ciekawiło, skąd pomysł, że ja z PiSem mam cokolwiek
    > wspólnego? wystarczy wgłębić się w mój stosunek do wspólnoty
    > europejskiej... przecie to przepaść...

    Wielokrotnie okazywałeś swoje sympatyzowanie z pisem :)

    Jeżeli chodzi o Twój stosunek do WE to niczym się nie różni od pisowego.
    PIS przynależność do UE traktuje jako zło konieczne, bo wiedzą, że jak
    Polska wyjdzie z UE to za Polską wyjdą kolejne państwa, a UE się
    rozpieprzy. Jak historia pokazuje rozpadom wszystkich unii towarzyszyły
    wojny i przerysowania granic. Polska, która nie ma swojej armii, nie ma
    swojego przemysłu strategicznego, swoich banków i dług na poziomie 170%
    PKB stałaby się kolejnym łupem rozbiorowym, a przy tym największym
    poligonem walk pomiędzy wschodem, a zachodem. Trzeba pamiętać, że z
    jednej strony mamy bogatych Niemców, którzy cały czas myślą o naszych
    ziemiach odzyskanych, śląsku i pomorzu, którzy po przejęciu kontroli na
    tych ziemiach, chętnie umieściliby tu Muslimów, a z drogiej strony
    uzbrojoną "po zęby" Rosję, która w Polsce może się czuć jak u siebie.
    Niestety Rosjanie pozostawili po sobie w Polsce bunkry, hangary w
    których można uzbrajać rakiety z ładunkami nuklearnymi, infrastrukturę
    kolejową. Tak naprawdę Rosja potrzebuje raptem 2-3 dni, aby zająć całą
    Polskę i przejąć nad nią kontrolę. Od chwili rozpoczęcia konfliktu
    najpóźniej w 30 minut przestaną istnieć obydwa amerykańskie
    pseudostraszaki F22 o ile akurat będą w Polsce :)

  • 14. Data: 2016-05-01 15:23:42
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 30.04.2016 o 22:04, platformowe głupki pisze:
    > zawsze mnie to ciekawiło, skąd pomysł, że ja z PiSem mam cokolwiek
    > wspólnego? wystarczy wgłębić się w mój stosunek do wspólnoty
    > europejskiej... przecie to przepaść...

    Możesz zapodać charakterystyke napięciowo prądowa tego pisu? Bo ciekawy
    jestem.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 15. Data: 2016-05-01 17:11:24
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    co ty, ja się nie znam na elektronice, tusk i gronkiewicz waltz to się
    znają... ich pytaj...

  • 16. Data: 2016-05-01 17:19:51
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    bo może coś o stm32?

  • 17. Data: 2016-05-01 17:43:23
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Cezary Grądys napisał:

    > Możesz zapodać charakterystyke napięciowo prądowa tego pisu?
    > Bo ciekawy jestem.

    Wszyscy tam płyną z prądem, koryta wyznaczonego przez kierownictwo
    nie ważą się opuścić. Pozostali trzymani są w napięciu. Cieszę się,
    że mogłem pomóc zaspokoić ciekawość.

    --
    Jarek

  • 18. Data: 2016-05-01 17:45:46
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    zawsze mnie to ciekawiło, czy wy świadomie korzystacie z poparcia nowego
    systemu? czy będziecie dalej strzelać z dupy, że żaden system po/eu nie
    istnieje...

  • 19. Data: 2016-05-01 17:57:39
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    platformowe głupki napisały:

    > zawsze mnie to ciekawiło, czy wy świadomie korzystacie z poparcia
    > nowego systemu? czy będziecie dalej strzelać z dupy,

    Kontrolę nad zwieraczami mamy zachowaną, więc zawsze w pełni świadomie.

    --
    Jarek

  • 20. Data: 2016-05-01 17:58:41
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>