  • 1. Data: 2016-04-29 19:49:58
    Temat: wymiary drobnicy smd
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie masz Pszemol jakiego pdfa z wymiarami kondziorów i rezystorów smd?
    niestety nie znam się na tym, jest jakichś milion rodzajów... chodzi mi
    o te największe gabarytowo...

    i drugie jakie kondziory daje się do odsprzęgania zasilania w stm32?

  • 2. Data: 2016-04-29 19:50:27
    Temat: Re: wymiary drobnicy smd
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    paypal schujał widzieliście co oni zrobili?

  • 3. Data: 2016-04-29 21:26:48
    Od: szod <b...@a...pl>

    > nie masz Pszemol jakiego pdfa z wymiarami kondziorów i rezystorów smd?
    > niestety nie znam się na tym, jest jakichś milion rodzajów... chodzi mi
    > o te największe gabarytowo...

    Powiedz, ale szczerze, czy ty naprawdę nie umiesz wpisać w Google
    "wymiary elementów SMD"? Czy sobie żarty robisz?

  • 4. Data: 2016-04-29 22:46:25
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-04-29 o 21:26, szod pisze:

    > Powiedz, ale szczerze, czy ty naprawdę nie umiesz wpisać w Google
    > "wymiary elementów SMD"? Czy sobie żarty robisz?

    Trochę go szkoda, bo chory zapewne musi być. Aż żal go wykorzystywać.
    Skoro nawet głupia Wiki podaje takie rzeczy, a ten chce płacić :)

  • 5. Data: 2016-04-30 12:24:49
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    wiesz musisz mnie zrozumieć, staram się nie brodzić w powskim gównie...

  • 6. Data: 2016-04-30 15:38:19
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > wiesz musisz mnie zrozumieć, staram się nie brodzić w powskim gównie...

    Wolisz utonąć w pisiorowskim? :)

  • 7. Data: 2016-04-30 18:55:50
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    cóż nie wiem, ale wydaje mi się, że PiS w przeciwieństwie do wspólnoty
    europejskiej nie chce nasrać mi na głowę...

  • 8. Data: 2016-04-30 21:07:43
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > cóż nie wiem, ale wydaje mi się, że PiS w przeciwieństwie do wspólnoty
    > europejskiej nie chce nasrać mi na głowę...

    Masz rację, tylko Ci się wydaje.

    Weź tylko pod uwagę, że to co robisz i to co wypisujesz na grupach,
    tylko utwierdza wszystkich w przekonaniu, że za pisem są tylko nędzne,
    zakłamane i niezrównoważone kreatury, siejące nienawiścią i pogardą.
    Swoim zachowaniem tylko wyrządzasz zło pisowi.

  • 9. Data: 2016-04-30 21:17:33
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > zakłamane i niezrównoważone kreatury, siejące nienawiścią i pogardą.
    > Swoim zachowaniem tylko wyrządzasz zło pisowi.

    Może to i dobrze, że zło złem zwalcza :)

  • 10. Data: 2016-04-30 21:27:33
    Od: "PcmOl" <...@...com>

    "Jawi" <g...@p...fm> wrote in message

    > Trochę go szkoda, bo chory zapewne musi być. Aż żal go wykorzystywać.
    > Skoro nawet głupia Wiki podaje takie rzeczy, a ten chce płacić :)

    Deficyt poznawczy.