  • 21. Data: 2016-05-01 19:20:12
    Temat: Re: wymiary drobnicy smd
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    news:slrnnic90r.dpt.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Wszyscy tam płyną z prądem, koryta wyznaczonego przez kierownictwo
    > nie ważą się opuścić. Pozostali trzymani są w napięciu. Cieszę się,
    > że mogłem pomóc zaspokoić ciekawość.

    Kota prezia trzepa płynem "K" wykąpać - jak nie ma, to pizda...wróć, PiS
    da...
    I już nie będzie kłopotów z prądem, ani z elektrycznością, napięciem w
    ogóle.

    --
    Wyindywidualizowaliśmy się
    z rozentuzjazmowanego tłumu

  • 22. Data: 2016-05-02 02:31:13
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 01.05.2016 o 17:45, platformowe głupki pisze:
    > zawsze mnie to ciekawiło, czy wy świadomie korzystacie z poparcia nowego
    > systemu? czy będziecie dalej strzelać z dupy, że żaden system po/eu nie
    > istnieje...

    A mnie ciekawi, co skłoniło ciebie do tej pewności, że istnieje ?
    Widziałeś go gdzieś ?

  • 23. Data: 2016-05-02 08:48:08
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "sundayman" napisał w wiadomości grup

    >A mnie ciekawi, co skłoniło ciebie do tej pewności, że istnieje ?
    >Widziałeś go gdzieś ?

    Tak, ów system miał biały fartuch i przed nazwiskiem trudne słowo
    "psychiatra".

  • 24. Data: 2016-05-04 01:56:09
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Tak, ów system miał biały fartuch i przed nazwiskiem trudne słowo
    > "psychiatra".

    dlatego ci ludzie powinni przed nazwiskiem zamiast tego słowa mieć rebus :

    2 psy , wiatrak holenderski a nad nim napis W=CH i przekreślone K.

    Jak ktoś się za długo patrzy na to - od razu wiadomo, że trzeba w kaftan
    zapakować.

  • 25. Data: 2016-05-04 12:13:32
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

> [...]
    >
    > 2 psy , wiatrak holenderski a nad nim napis W=CH i przekreślone K.
    >
    > Jak ktoś się za długo patrzy na to - od razu wiadomo, że trzeba w kaftan

    Trzeba będzie zadzwonić
    http://spzoz-siedlce.pl/Kontakt/Szpital_ul__Starowie
    jska,86 dwa ostatnie,
    czy im pacjent nie uciekł (wiadomo kto), ale obawiam się, że w obecnym
    stanie nadaje się on jedynie na
    http://spzoz-siedlce.pl/Kontakt/Szpital_ul__Bema___O
    pieka_dlugoterminowa,117
    także dwa ostatnie...