  • 80. Data: 2018-10-04 13:00:00
    Temat: Re: wypadek Polaków na Słowacji - jakie tam są przepisy?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Rafalska obiecała dymisję jeżeli nie będzie 400 tys. urodzin.
    > A już wiadomo, że w tym roku spadnie poniżej (chyba że wzdrożą jakiś
    > program Cud+).
    > Ale na pewno jakoś to wytłumaczy.

    Na pewno na złość się ludzie opanowali. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 82. Data: 2018-10-04 13:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik JDX j...@o...pl ...

    > Nie widziałem. Ale widziałem hodowców strusi, więc nie wykluczam też
    > istnienia w Polsce hodowców ośmiornic. :-)

    Ale takiego co uprawia strusie to na pewno nie widziałes... ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

  • 83. Data: 2018-10-04 13:59:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Ale to chyba mówiła w 2017. No i się porodziło te 400.

    A teraz juz nie mowila ?

    Rzad wie, ze klamie, czy rzad wie, co zrobil zle, ze w tym roku bedzie
    mniej ? :-)

    Ale moze jeszcze zdazy dorobic, zawsze mozna przyjac troche imigrantek
    ... w ciazy :-)
    Albo dopisac dzieci z Londynu :-)

    J.

  • 84. Data: 2018-10-04 17:55:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.10.2018 o 07:18, J.F. pisze:

    > Ale przeciez wcale nie chca wygaszac, tylko to musza byc swoje kobiety
    > :-)

    No cóż - pozostaje się do chujów przyłączyć, albo poczekać aż się chuj
    wygasi.

    Shrek

  • 85. Data: 2018-10-04 17:56:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.10.2018 o 13:00, Budzik pisze:

    > Na pewno na złość się ludzie opanowali. :)

    Już raz jeden tłumaczył, że przedsiębiorcy na złość jemu nie chcą
    zarabiać. Chuje gruz będą żreć ale pokurczowi na złość zrobią i zarabiać
    nie będą:P

    Shrek

  • 86. Data: 2018-10-04 18:27:47
    Od: p...@g...com

    Karani za liczne wykroczenia drogowe ...

    https://www.tvn24.pl/szaleli-po-slowackich-drogach-w
    czesniej-karani-za-brawure-w-polsce,873454,s.html

  • 87. Data: 2018-10-04 19:21:57
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-10-04 o 13:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Akarm a...@w...pl ...

    > I przyszedł mondry co oczywiście zasugerował ze jak ktos o polityce to na
    > pewno za kase.
    > Zapomniałes ze za euro a nie za grosze...

    Nie zapomniałem, czytywałem tylko o 50 gr za post. Widać masz większą
    wiedzę.
    Łajza zasrywająca polityką grypy dyskusyjne pozostaje łajzą, bez względu
    na walutę wynagrodzenia. Jeśli ktoś zajmuje się agitacją polityczną nie
    na pl.soc. polityka, to jest albo wyjątkowym kretynem, albo pierdolonym
    w ryj agitatorem. Innej możliwości nie ma.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 88. Data: 2018-10-04 20:02:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    O Twojej glupocie tez slyszalem kilka legend, jak juz przy legendach jestesmy.

  • 89. Data: 2018-10-05 12:12:15
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 30.09.2018 o 21:24, ToMasz pisze:
    > Witam
    > jak przeczytałem na TVN, 3 luksusuowe auta z polski "woziły" się po
    > słowacji,

    Polska drogówka jest współwinna tragedii na Słowacji.

    ttps://opinie.wp.pl/lukasz-warzecha-polska-drogowka-
    jest-wspolwinna-tragedii-na-slowacji-wytlumacze-dlac
    zego-6302595508655745a

    Gdzie tu jednak miejsce dla polskiej drogówki? Otóż gdy rzecznik Komendy
    Głównej poinformował, że wszyscy trzej uczestnicy rajdu byli karani w
    Polsce za przekraczanie prędkości, wszystko wskoczyło na miejsce. Nie
    zostali bowiem wyeliminowani z ruchu jako groźni dla otoczenia, co
    niechybnie powinno się było stać, widząc ich sposób jazdy. Po prostu
    musieli się natknąć na policjantów, którzy akurat dostali zadanie
    podreperowania statystyk i zgarnęli standardowe mandaty.

    Wbrew temu, co klepią wytrwale przedstawiciele drogówki oraz część
    ekspertów, największym problemem na polskich drogach nie jest prędkość
    sama w sobie. Jest wiele czynników sprzyjających zagrożeniu, a
    niezwiązanych bezpośrednio z zachowaniem kierowców: infrastruktura,
    bezsensowne rozwiązania drogowe, nadmiar znaków, diagności. Gdy jednak
    idzie o kierujących, najgroźniejsza jest drogowa agresja, która wcale
    nie musi się łączyć z drastycznym przekraczaniem prędkości, za to zawsze
    wiąże się z brawurą, chamstwem i bezmyślnością.

  • 90. Data: 2018-10-05 12:17:52
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 02.10.2018 o 19:17, Shrek pisze:

    > Chuja spełnili - obiecywali na każde dziecko.

    W ruskim filmie chyba.