  • 91. Data: 2018-10-05 13:51:44
    Temat: Re: wypadek Polaków na Słowacji - jakie tam są przepisy?
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-10-05 o 12:12, Smok Eustachy pisze:

    > Wbrew temu, co klepią wytrwale przedstawiciele drogówki oraz część
    > ekspertów, największym problemem na polskich drogach nie jest prędkość
    > sama w sobie.

    Przecież każdy człowiek, który ma choć odrobinkę oleju w głowie,
    doskonale o tym wie. Przecież nie ma wypadków spowodowanych prędkością.
    Gdyby były, to pewnie gdzieś udałoby się taki wypadek wypatrzyć, może
    sfotografować, czy nawet sfilmować.

    > Jest wiele czynników sprzyjających zagrożeniu, aniezwiązanych bezpośrednio z
    zachowaniem kierowców:
    > infrastruktura, bezsensowne rozwiązania drogowe, nadmiar znaków, diagności. Gdy
    jednak
    > idzie o kierujących, najgroźniejsza jest drogowa agresja, która wcale
    > nie musi się łączyć z drastycznym przekraczaniem prędkości, za to zawsze
    > wiąże się z brawurą, chamstwem i bezmyślnością.

    Główna przyczyną wypadków drogowych jest olewanie przez kierujących
    podstawowych zasad bezpieczeństwa ruchu. Przede wszystkim nieudzielenie
    pierwszeństwa. No i bezmyślność, czyli debilizm. Na przykład trzymanie
    zbyt małego odstępu za poprzedzającym pojazdem.
    A policja, zamiast dbać o bezpieczeństwo kierujących, zajmuje się
    łapaniem kierowców przekraczających dozwoloną prędkość. Najchętniej na
    wielopasmowej, bez zabudowy, pustej drodze.
    Kiedyś w programie "Stop Drogówka" policjanci ścigali samochód
    wyprzedzający na przejściach dla pieszych, na skrzyżowaniach, pod górę
    na podwójnych ciągłych... I kiedy wreszcie go dopadli, wlepili mandat za
    przekroczenie prędkości. Tak! Tylko kilka stówek za prędkość!
    Za śmiertelne zagrożenia, jakie sprawiał często w czasie sfilmowanej
    jazdy, powinien stracić prawo jazdy dożywotnio, ale policja ma głęboko w
    dudzie bezpieczeństwo. Liczy się tylko prędkość, jak to zwykle dla
    tępych bezmózgów.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 92. Data: 2018-10-05 15:22:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]
    >prędkością.
    >Gdyby były, to pewnie gdzieś udałoby się taki wypadek wypatrzyć, może

    Ironizujesz ?
    Bo oczywiscie udalo sie wypatrzec i sfilmowac.

> [...]
    >łapaniem kierowców przekraczających dozwoloną prędkość. Najchętniej
    >na wielopasmowej, bez zabudowy, pustej drodze.

    Co by nie mowic - im wolniej sie jedzie, tym latwiej uniknac wypadku,
    nawet jak ktos popelni blad.

    Ale jak wolno mozna jechac :-)

> [...]
    >Za śmiertelne zagrożenia, jakie sprawiał często w czasie sfilmowanej
    >jazdy, powinien stracić prawo jazdy dożywotnio,

    Moze nie takie smiertelne, bo wyprzedzanie na przejsciu - czasem
    widocznosc ma sie dobra.
    Wyprzedzanie pod gore - czasem silnik ma sie mocny.
    Patrz na tytulowy film - jeden wyprzedzil bez problemow.

    > ale policja ma głęboko w dudzie bezpieczeństwo. Liczy się tylko
    > prędkość, jak to zwykle dla tępych bezmózgów.

    Moze niedlugo
    https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/pol
    icyjne-wideorejestratory-to-buble-kontrowersyjna-spr
    awa-wraca-na-wokandę/ar-AAAzqxy

    Ale swietnie sie te kamerki nadaja do uwiecznienia innych wykroczen, a
    do predkosci to w zasadzie wcale.

    A jak sie takiego szybkiego dorwie, to on zaraz cos jeszcze zmaluje
    ... tylko jest kolejny klopot - policjant jadac za nim przekracza
    dozwolona predkosc, a rejestrator to rejestruje. I co - punkty
    policjantowi ?

    J.

  • 93. Data: 2018-10-05 16:19:07
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-10-05 o 15:22, J.F. pisze:

    > Ironizujesz ?

    Nie.
    Każdy z odrobiną rozumu zadaje sobie sprawę z idiotyzmu twierdzenia,
    jakoby główna przyczyną wypadków była duża prędkość.

    > Bo oczywiscie udalo sie wypatrzec i sfilmowac.

    Gdyby tak było, to gdzieś pozostałby jakiś ślad tych "najczęstszych
    przyczyn wypadków".

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 94. Data: 2018-10-05 17:12:10
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-10-2018 o 12:12, Smok Eustachy pisze:

    > Polska drogówka jest współwinna tragedii na Słowacji.
    >
    > ttps://opinie.wp.pl/lukasz-warzecha-polska-drogowka-
    jest-wspolwinna-tragedii-na-slowacji-wytlumacze-dlac
    zego-6302595508655745a

    > Gdzie tu jednak miejsce dla polskiej drogówki? Otóż gdy rzecznik Komendy
    > Głównej poinformował, że wszyscy trzej uczestnicy rajdu byli karani w
    > Polsce za przekraczanie prędkości, wszystko wskoczyło na miejsce. Nie
    > zostali bowiem wyeliminowani z ruchu jako groźni dla otoczenia,

    KAPELUSZ PLONK WARNING

  • 95. Data: 2018-10-05 19:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Akarm a...@w...pl ...

    > Nie zapomniałem, czytywałem tylko o 50 gr za post. Widać masz
    > większą wiedzę.

    Po prostu oczekuje konsekwencji.
    Agitatorzy prawej strony najczesciej sugeruja ze płaca niemcy, wiec chyba
    w euro...

    > Łajza zasrywająca polityką grypy dyskusyjne pozostaje łajzą, bez
    > względu na walutę wynagrodzenia. Jeśli ktoś zajmuje się agitacją
    > polityczną nie na pl.soc. polityka, to jest albo wyjątkowym
    > kretynem, albo pierdolonym w ryj agitatorem. Innej możliwości nie
    > ma.

    Nie pierwszy raz pokazujesz, ze masz waskie spojrzenie na swiat :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 96. Data: 2018-10-05 19:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > O Twojej glupocie tez slyszalem kilka legend, jak juz przy legendach
    > jestesmy.

    To teraz pogadajmy o legendach dotyczacych twojego braku kultury
    osobistej...
    Ale wroc - to nie legendy a fakty...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 97. Data: 2018-10-05 20:23:46
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 3 października 2018 10:08:30 UTC-5 użytkownik JDX napisał:

    > Żarli, żarli, ale jakoś, nie wiedzieć czemu, pisowcy się tego czepiają.
    > Bo przecież żarli tanie ośmiorniczki, a nie drogą wołowinę. :-)
    > Natomiast drogie zegarki to złe kryterium, ponieważ miłośnicy drogich
    > zegarków są także w PiSie - przecież całkiem niedawno w złych,
    > polskojęzycznych mediach krążyło nazwisko jakiegoś nieszeregowego
    > polityka PiSu, który notorycznie zapominał wpisać do oświadczenia
    > majątkowego jakiegoś Breitlinga za 25 kzł.

    W druga strone to tez dzialalo. Jak Pawlowiczowa jadla salatke to tez robili cyrk z
    jedzenia.

    Tyle ze w obu przypadkach pitolenie o jedzeniu przykrywa istotny aspekt.
    Raz ze sie stoluja okolicznosciowo za kupe kasy a raz ze glosowanie za czyms bylo
    robione na juz tak aby przecisnac ustawe po kryjomu.

    Sami ich Polacy wybieraja. Jak dalej to beda robic to sie nic nie zmieni.

  • 98. Data: 2018-10-05 22:11:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ty byles kulturalny inaczej piszac o wymyslonych legendach o mnie. Ja nie agresor.
    Zeby byc zjebanym na funty trzeba sobie u mnie zasluzyc. Jak masz kaprys to moge na
    Ciebie zagiac parol.

  • 99. Data: 2018-10-06 11:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ty byles kulturalny inaczej piszac o wymyslonych legendach o mnie.
    > Ja nie agresor. Zeby byc zjebanym na funty trzeba sobie u mnie
    > zasluzyc. Jak masz kaprys to moge na Ciebie zagiac parol.

    Ale przeciez twój brak obiektywizmu to nie legendy!
    Sam sie wielokrotnie do tego przyznawałes! A teraz cie w tyłek kole?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 100. Data: 2018-10-06 13:10:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** elmer radi radisson pisze tak:

    > Moze jednak dlatego w takim UK jest bezpieczniej?

    Jest codzienny trening jeśli już coś robisz zrób to za pierwszym razem
    dobrze. Plus mandaty to znaczączy składnik w domowym budżecie. Blacharz
    bardzo drogi. Ubezpieczenie skacze bezlitośnie. Z powodu właśnie OC
    można być wyeliminowanym z ruchu. Ludzie płaczą w rękaw bo nie mogą
    ubezpieczyć samochodu. Odmowy lub ceny zaporowe. Za mandaty można mieć
    spaskudzone zaświadczenie o niekaralności.

    W UK jest realne zawrócenie na drodze, samochody czekają i nie biegną
    do nas inni kierowcy z bejzbolami. Dużo pieniedzy większy luz, więcej
    do stracenia, pozycja dobra praca.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer