  • 11. Data: 2019-08-17 11:32:03
    Temat: Re: wypowiedzenie oc mailem
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-08-16 07:20, glumek wrote:
    > witam
    > czy wypowiedzenie oc(skan wypowiedzenia) mailem jest skuteczne ?

    Jest o ile ubezpieczalnia nie wyprze się.

  • 12. Data: 2019-08-17 13:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik dantes d...@q...com ...

    > Bo kiedyś fax a dzisiaj fax i e-mail
    > nie jest dokumentem.

    Bzdura.
    Wypowiadam mailem regularnie i nigdy nie miałem z tym kłopotu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 13. Data: 2019-08-17 13:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Owszem, przyjęli korespondencję. Mają 30 dni na odpowiedź. Że takie
    > wypowiedzenie to się nie liczy a ty masz do zapłaty jakąś tam sumę
    > wynikającą z automatycznego przedłużenia polisy. I możesz się poskarżyć
    > bootowi :) przyśle ci potwierdzenie :) Śpij spokojnie :)

    Chłopie, to było z rok czasu temu jak nie dwa...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 14. Data: 2019-08-17 13:52:08
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 17 Aug 2019 11:00:00 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Chłopie, to było z rok czasu temu jak nie dwa...

    Przecież ci mówię - tego roku początek lipca. Wymówiłem emailem a po
    miesiącu dostałem wezwanie do zapłaty zaległości z tytułu automatycznego
    przedłużenia OC, wobec braku formalnego wymówienia. Jak na razie nie
    zapłaciłem i się odwołuję. Mam ci forwadnąć korespondencję żebyś
    uwierzył?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 15. Data: 2019-08-17 13:59:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > przedłużenia OC, wobec braku formalnego wymówienia. Jak na razie nie
    > zapłaciłem i się odwołuję. Mam ci forwadnąć korespondencję żebyś

    A sprawdziłeś w UFG czy miałeś dwie polisy?

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2019-08-17 14:03:53
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    > przedłużenia OC, wobec braku formalnego wymówienia. Jak na razie nie
    > zapłaciłem i się odwołuję. Mam ci forwadnąć korespondencję żebyś

    Możesz gdzieś udostępnić, bo ja też nie wierzę.

  • 17. Data: 2019-08-17 14:07:33
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-08-17 o 13:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik dantes d...@q...com ...

    > Bzdura.
    > Wypowiadam mailem regularnie i nigdy nie miałem z tym kłopotu.

    Wiesz, nie każdy potrafi poprawnie tego dokonać.
    Niektórzy wypowiadają w treści maila (i to może nie zadziałać)
    albo nie podają wszystkich wymaganych informacji - stąd kłopoty.

  • 18. Data: 2019-08-17 15:31:11
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 17 Aug 2019 13:59:07 +0200, Shrek napisał(a):

    > A sprawdziłeś w UFG czy miałeś dwie polisy?

    Treść zapytania:
    Czy pojazd o numerze rejestracyjnym FZ7415E posiadał ubezpieczenie OC w
    ruchu krajowym na dzień 12/07/2019?
    Treść odpowiedzi:
    Pojazd o podanym numerze rejestracyjnym FZ7415E posiadał w danym dniu
    następujące ubezpieczenie OC w ruchu krajowym:
    Polisa: 2019-742123197
    Dla pojazdu: RENAULT KANGOO 1.5 DCI
    Zakład odpowiedzialny: AXA UBEZPIECZENIA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I
    REASEKURACJI S.A.
    Adres: Chłodna 51, 00-867 Warszawa
    Zakład wystawiający: LIBERTY SEGUROS COMPANIA DE SEGUROS Y REASEGUROS
    S.A. ODDZIAŁ W POLSCE
    Polisa: 1021350232~2019
    Dla pojazdu: RENAULT KANGOO 03-05
    Zakład odpowiedzialny: POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ S.A.
    Adres: Al. Jana Pawła II 24, 00-133 Warszawa

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 19. Data: 2019-08-17 15:36:11
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 17 Aug 2019 14:07:33 +0200, cef napisał(a):

    > Niektórzy wypowiadają w treści maila (i to może nie zadziałać)
    To co, wypowiadać w temacie? :)
    > albo nie podają wszystkich wymaganych informacji - stąd kłopoty.
    Załączyłem skan polisy. Mało tam informacji?
    Lecz wymagany jest podpis albo osobiste stawiennictwo, bo PZU nie
    potrafi/nie chce uwiarygodnić wypowiedzenia np. telefonicznie. Banki
    mogą to czemu nie PZU?

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 20. Data: 2019-08-17 15:41:11
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    Dla pojazdu: RENAULT KANGOO 03-05
    Zakład odpowiedzialny: POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ S.A.
    Adres: Al. Jana Pawła II 24, 00-133 Warszawa

    Jak widać, przez 2-3 tygodnie miałem dwie polisy OC :) I musiałem
    zanieść pismo na papierze do oddziału PZU, dopiero odpuścili.
    --
    Jacek
    I hate haters.